The new socio-economic and political relationships that are emerging in Ukraine have a significant impact on all spheres of life, including education. Education, above all, has a multifaceted effect on the processes of state life. One of the priorities is to ensure the quality of education. Special attention is also paid to the issues of socio-psychological peculiarities of the development of postgraduate education in the conditions of socio-economic transformations. The collection deals with such problems. The results of the study of aspects of formation and development in different spheres of life, in particular in the educational process are presented. The collection is of interest to the heads of educational institutions, methodologists, civil servants and scholars, teachers and students of postgraduate educational establishments.
Table of Contents
Організаційно-психологічний супровід формування професійно важливих якостей у майбутніх психологів в умовах психологічної кризи в Україні | PDF (Українська) |
Олександра Брюховецька, Тетяна Чаусова | 14-36 |
Системно-інтерсубʼєктна модель оптимізації соціально-психологічної адаптації українців до вимушеної міграції | PDF (Українська) |
Анна Єфімова | 37-50 |
Психологічні умови формування метакомунікації менеджерів міжнародних компаній: виклики мультикультурності та штучного інтелекту | PDF (Українська) |
Дмитро Зікєєв | 51-69 |
Залученість персоналу до роботи: теоретичний аналіз термінології та концепцій | PDF (Українська) |
Ольга Клєсман | 70-92 |
Професійне вигоряння та суб’єктивне сімейне благополуччя педагогічних працівників в умовах війни | PDF (Українська) |
Наталія Муранова, Олена Волярська | 93-107 |
Основні теоретико-методологічні підходи до проблеми розвитку автономії викладача закладу освіти | PDF (Українська) |
Катерина Павленок | 108-124 |
Професійна ідентичність учителя як психологічний механізм увідповіднення себе зі світом | PDF (Українська) |
Ольга Петрунько, Тетяна Даценко | 125-138 |
Психологічна інтервенція як чинник професійної трансформації педагогічних працівників: програма підтримки в умовах освітніх змін | PDF (Українська) |
Ольга Просіна | 139-160 |
Батьківсько-дитячі взаємини як чинник формування резильєнтності підлітків: емпіричні виміри | PDF (Українська) |
Марія Сичинська | 161-176 |
Трансформація психосоматичних реакцій: можливості екофасилітації та штучного інтелекту | PDF (Українська) |
Яна Сухенко | 177-199 |
Agile як психологічна основа гнучкої взаємодії в соціальному партнерстві на рівні громади | PDF (Українська) |
Любомира Тягур | 200-220 |
Оцінка управлінських компетенцій як чинник розвитку корпоративної культури | PDF (Українська) |
Валентина Іванова | 221-236 |
Тенденції реалізації принципів належного врядування | PDF (Українська) |
Ян Войніканіс-Мирський | 237-261 |
Система прецедентної консолідації інтегральних механізмів методичної служби | PDF (Українська) |
Людмила Гусарчук | 262-298 |
Правовий режим «Дія.City», як драйвер цифрового розвитку для малого та середнього бізнесу | PDF (Українська) |
Валерія Куракіна | 299-312 |
Іноземний досвід розв’язання проблеми покинутого житла | PDF (Українська) |
Дмитро Левицький | 313-327 |
Формування державної політики безпечного використання штучного інтелекту в освіті | PDF (Українська) |
Лариса Піддубна, Олег Піддубний | 347-363 |
Публічне управління освітньою галуззю України у контексті європейської інтеграції | PDF (Українська) |
В’ячеслав Супрун | 364-388 |
Публічне управління розвитком професійної підготовки жінок в Україні | PDF (Українська) |
Ольга Чернякова | 389-406 |
ISSN: 3041-1866