У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
Ефективна школа як ресурс забезпечення якості освіти | |
Василь Базелюк | 10-23 |
Modern pedagogical requirements to the teacher's professional competence | PDF (English) |
Mehbanu Alimurad gizi Verdiyeva | 24-37 |
Моніторингові дослідження у галузі вищої освіти: національний та наднаціональний виміри | |
Світлана Гринюк, Алла Заслужена | 38-58 |
Формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інновацій | |
Ніна Журавська | 59-72 |
Моніторинг навчально-пізнавальної активності учнів як показника якості освітніх послуг | |
Ганна Зварич | 73-86 |
Теоретичні основи підготовки спеціалістів в умовах інформаційного середовища | |
Валентина Калусенко, Любов Карташова | 87-105 |
Лінгвістична компетентність як чинник мотивації самовдосконалення майбутніх медиків | |
Валентина Кушнір | 106-122 |
Система автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів: контент щодо особливих освітніх потреб | |
Світлана Литовченко | 123-139 |
Результати електронного навчального курсу «основи методології розробки електронних курсів у сфері медичної освіти» | |
Наталія Лопіна | 140-169 |
Стратегічні орієнтири професійного розвитку науково-педагогічних працівників в умовах відкритої освіти | |
Лариса Петренко | 170-184 |
Сутність і зміст професіоналізації педагогів у контексті освіти впродовж життя | |
Володимир Піддячий | 185-199 |
Initiation of training activities for junior schoolchildren. Crisis of ages 6–7 | PDF (English) |
Aygun Rustamova | 200-212 |
Особливості підготовки здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Християнська педагогіка» | |
Ірина Сіданіч | 213-239 |
Концептуальні основи управління якістю підготовки конкурентоздатних фахівців | |
Тетяна Стойчик | 240-258 |
Кваліметрична оцінка технології учіння у процесі підготовки здобувачів вищої освіти з хімії | |
Ганна Ткачук | 259-275 |
Освітнє середовище як важлива умова формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти | |
Оксана Тур, Світлана Яланська | 276-289 |
Теоретичний аналіз розвитку управління підготовки майбутніх адміністраторів сфери підприємництва у закладі професійної (професійно-технічної) освіти | |
Лілія Уклеїна | 290-304 |
English phraseological units with temporal meaning: semantic characteristic | PDF (English) |
Azer Suratullah oghlu Faramazov | 305-318 |
Готовності військового психолога до професійної діяльності у збройних силах України | |
Анатолій Юрков | 319-334 |
ISSN: 2218-7650