У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
| Ефективна школа як ресурс забезпечення якості освіти | |
| Василь Базелюк | 10-23 |
| Modern pedagogical requirements to the teacher's professional competence | PDF (English) |
| Mehbanu Alimurad gizi Verdiyeva | 24-37 |
| Моніторингові дослідження у галузі вищої освіти: національний та наднаціональний виміри | |
| Світлана Гринюк, Алла Заслужена | 38-58 |
| Формування готовності майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до застосування інновацій | |
| Ніна Журавська | 59-72 |
| Моніторинг навчально-пізнавальної активності учнів як показника якості освітніх послуг | |
| Ганна Зварич | 73-86 |
| Теоретичні основи підготовки спеціалістів в умовах інформаційного середовища | |
| Валентина Калусенко, Любов Карташова | 87-105 |
| Лінгвістична компетентність як чинник мотивації самовдосконалення майбутніх медиків | |
| Валентина Кушнір | 106-122 |
| Система автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів: контент щодо особливих освітніх потреб | |
| Світлана Литовченко | 123-139 |
| Результати електронного навчального курсу «основи методології розробки електронних курсів у сфері медичної освіти» | |
| Наталія Лопіна | 140-169 |
| Стратегічні орієнтири професійного розвитку науково-педагогічних працівників в умовах відкритої освіти | |
| Лариса Петренко | 170-184 |
| Сутність і зміст професіоналізації педагогів у контексті освіти впродовж життя | |
| Володимир Піддячий | 185-199 |
| Initiation of training activities for junior schoolchildren. Crisis of ages 6–7 | PDF (English) |
| Aygun Rustamova | 200-212 |
| Особливості підготовки здобувачів вищої освіти за освітньо-професійною програмою «Християнська педагогіка» | |
| Ірина Сіданіч | 213-239 |
| Концептуальні основи управління якістю підготовки конкурентоздатних фахівців | |
| Тетяна Стойчик | 240-258 |
| Кваліметрична оцінка технології учіння у процесі підготовки здобувачів вищої освіти з хімії | |
| Ганна Ткачук | 259-275 |
| Освітнє середовище як важлива умова формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців дошкільної освіти | |
| Оксана Тур, Світлана Яланська | 276-289 |
| Теоретичний аналіз розвитку управління підготовки майбутніх адміністраторів сфери підприємництва у закладі професійної (професійно-технічної) освіти | |
| Лілія Уклеїна | 290-304 |
| English phraseological units with temporal meaning: semantic characteristic | PDF (English) |
| Azer Suratullah oghlu Faramazov | 305-318 |
| Готовності військового психолога до професійної діяльності у збройних силах України | |
| Анатолій Юрков | 319-334 |
ISSN: 2218-7650