Лінгвістична компетентність як чинник мотивації самовдосконалення майбутніх медиків
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
С. Sedikides, Е. Hepper, «Self-improvement», Social and Personality Psychology Compass, № 3, р. 899–917, 2009.
В. Чудакова, «Психологічний супровід інноваційних освітніх проектів: мотиваційний компонент», Відкритий урок: розробки, технології, досвід, № 19/20, с. 76–80, 2004.
J. Castillo, «Identifying Linguistic Competence What Linguistic Competence Consists in», Education and Linguistics Research, Vup. 2, № 1, р. 120–143, 2016.
О. М. Семеног, «Система професійної підготовки майбутніх учителів української мови і літератури (в умовах педагогічного університету)», дис. д-ра наук. Київ, 2006.
І. А. Голованова, С. С. Касинець, Т. М. Жабо, та Т. В. Носенко, «Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх лікарів у сучасних умовах на кафедрі соціальної медицини», на Міжнародній наук.-практ. конф. Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах. Полтава, 2016, с. 50–51.
І. Б. Кошлаба, «Формування іншомовної комунікативно-когнітивної компетентності студентів вищих медичних навчальних закладів», Мова: класичне – модерне – постмодерне, Вип. 1, с. 71–78, 2014.
Г. А. Волковицкий, «Формирование мотивации профессионального самосовершенствования офицеров», дис. канд. наук. Москва, 1994.
Ð. Ð. Деркач, Е. Ð’. Селезнева, ÐкмеологичеÑÐºÐ°Ñ ÐºÑƒÐ»ÑŒÑ‚ÑƒÑ€Ð° личноÑти: Ñодержание, закономерноÑти, механизмы развитиÑ. МоÑква, РоÑÑиÑ: Ð?зд-во МоÑков. пÑихол.-Ñоц. ин-та, 2006.
К. А. Абульханова-Славская, «Типология активности личности в социальной психологии», Психология личности и образ жизни, Вып. 2, с. 10–14, 1987.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.