Ефективна школа як ресурс забезпечення якості освіти
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
М. Барбер, М. Муршед, «Как добиться стабильно высокого качества обучения в школах. Уроки анализа лучших систем школьного образования мира»; пер. с англ., Вопросы образования, № 3, с. 7–60, 2008.
П. Друкер, Задачи менеджмента в XXI веке; пер. с англ. Москва, Россия: Вильямс, 2003, 272 с.
М. І. Запрудський, «Ефективна школа», ПостМетодика, № 6(58), с. 2–9, 2004.
Е. Ð. КукÑо, ДеÑÑÑ‚ÑŒ Ñффективных ÑпоÑобов ÑƒÐ»ÑƒÑ‡ÑˆÐµÐ½Ð¸Ñ ÐºÐ°Ñ‡ÐµÑтва Ð¿Ñ€ÐµÐ¿Ð¾Ð´Ð°Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð² школе. МоÑква, РоÑÑиÑ: Ðац. книжный центр, Ð?Ф «СентÑбрь», 2016, 192 Ñ. ISBN 978-5-88753-171-7; ISBN 978-5-4441-0219-0
S. Ball, «The teacher's soul and the terrors of performativity», Journal of Education Policy, 18(2), 2003.
S. Courtney, «Post-panopticism and schoolinspection in England», British Journal of Sociology of Education, 37(4), 2016.
S. Gorard, «How unstable are �School Effects’ assessed by a value-added technique?», Internationale ducationstudies, 6(1), 2012.
A. Harris, «Distributed leadership: Implications for leaders and leadership and future possibilities», Educational Management, Administration and Leadership, № 41(5), 2013.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.