Кваліметрична оцінка технології учіння у процесі підготовки здобувачів вищої освіти з хімії
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
A. Tkachuk, S. Karvan, «The Discipline Problem of Students under Condition of Academic Mobility», Abstracts of International Conference «New Perspectives in Science Education», Florence, Italy, 14–15.03.2013. [Online].
Available: http://www.pixel-online.net/npse2013/acceptedabstracts.php.
Г. С. Ткачук, «Учіння як базовий елемент технології навчального процесу», Теорія та методика навчання та виховання, № 47, с. 133–147, 2019. DOI: 10.34142/23128046.2019.47.12.
Г. С. Ткачук, «Кваліметричне дослідження елементів процесу учіння на прикладі вивчення хімічних дисциплін», Теорія та методика навчання та виховання, № 48, с. 132–145, 2020.
DOI: https://doi.org/10.34142/23128046.2020.48.12
М. Є. Скиба, С. Г. Костогриз, Г. В. Красильникова, Моніторинг якості навчального процесу у вищому закладі освіти: монографія. Хмельницький, Україна: ХНУ, 2009, 219 с.
В. Т. Циба, Математичні основи соціологічних досліджень: кваліметричний підхід. Київ, Україна: МАУП, 2002, 248 с.
Н. А. Лившиц, В. Н. Пугачев, Вероятностный анализ систем автоматического управления. Москва, Россия: Советское радио, 1963, 896 с.
Е. С. Вентцель, Теория вероятности. Москва, Россия: Высшая школа, 2006, 575 с.
V. V. Romanuke, «Decision making criteria hybridization for finding optimal decisions’ subset regarding changes of the decision function», Journal of Uncertain Systems, Vol. 12, no. 4, pp. 279–291, 2018.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.