У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
Формування м’яких навичок у здобувачів освіти через застосування тренінгових технологій | |
Оксана Абрамова, Ольга Пуляк, Андрій Терещук | 10-28 |
Критерії та показники розвитку професійної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи | |
Олена Білоножко | 29-45 |
Професійний розвиток педагогів у системі формальної й неформальної післядипломної освіти в період карантинних обмежень | |
Микола Кириченко, Тамара Сорочан, Любов Карташова, Лариса Оліфіра | 46-65 |
Концепт soft skills педагогів у динаміці освітнього процесу закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах діджиталізації | |
Інна Отамась, Людмила Антонюк | 66-81 |
Професійний розвиток науково-педагогічних працівників у контексті сучасних тенденцій модернізації системи вищої освіти України | |
Олена Отич | 82-102 |
Основні аспекти розбудови доступності освітнього простору закладу професійної освіти (за результатами педагогічного експерименту) | |
Лариса Сергеєва | 103-122 |
Формування етичної культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовки | |
Ольга Соболенко | 123-135 |
Дидактичні принципи управління формуванням равової компетентності бакалаврів технічних спеціальностей в умовах коледжу | |
Євгенія Спиридонова | 136-158 |
Особливості роботи громадських організацій у сфері формування інклюзивної освітньої політики в Україні та Канаді | |
Ольга Чепка | 159-171 |
Розвиток соціальності студентів в умовах інклюзивної освіти | |
Світлана Штангей | 172-190 |
ISSN: 2218-7650