Том 18, № 47 (2021)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Формування м’яких навичок у здобувачів освіти через застосування тренінгових технологій PDF
Оксана Абрамова, Ольга Пуляк, Андрій Терещук 10-28
Критерії та показники розвитку професійної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи PDF
Олена Білоножко 29-45
Професійний розвиток педагогів у системі формальної й неформальної післядипломної освіти в період карантинних обмежень PDF
Микола Кириченко, Тамара Сорочан, Любов Карташова, Лариса Оліфіра 46-65
Концепт soft skills педагогів у динаміці освітнього процесу закладів професійної (професійно-технічної) освіти в умовах діджиталізації PDF
Інна Отамась, Людмила Антонюк 66-81
Професійний розвиток науково-педагогічних працівників у контексті сучасних тенденцій модернізації системи вищої освіти України PDF
Олена Отич 82-102
Основні аспекти розбудови доступності освітнього простору закладу професійної освіти (за результатами педагогічного експерименту) PDF
Лариса Сергеєва 103-122
Формування етичної культури майбутніх учителів у процесі професійної підготовки PDF
Ольга Соболенко 123-135
Дидактичні принципи управління формуванням равової компетентності бакалаврів технічних спеціальностей в умовах коледжу PDF
Євгенія Спиридонова 136-158
Особливості роботи громадських організацій у сфері формування інклюзивної освітньої політики в Україні та Канаді PDF
Ольга Чепка 159-171
Розвиток соціальності студентів в умовах інклюзивної освіти PDF
Світлана Штангей 172-190


ISSN: 2218-7650