У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти.
для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освітиЗміст
| Результати діагностування стану сформованості розвитку цифрової компетентності керівників закладів загальної середньої освіти | |
| Гаррет Бодом | 10-25 |
| Integrative learning as a pedagogical principle | PDF (English) |
| Sevil Javadova | 26-38 |
| Методика та результати діагностування стану сформованості науково-методичної компетентності вчителів початкової школи | |
| Ольга Золочевська | 39-54 |
| Змішане навчання: методика підготовки майбутніх фахівців з телекомунікацій | |
| Любов Карташова, Анна Квятковська | 55-69 |
| Educational resources as a means of improving the quality of education | PDF (English) |
| Narmina Mammadova | 70-83 |
| Особливості педагогічного процесу майбутніх дизайнерів до застосування художньо-графічної діяльності | |
| Андрій Мешко | 84-97 |
| Правові засади духовно-морального виховання в системі повної загальної середньої освіти України | |
| Олексій Ноздрін, Ірина Сіданіч | 98-116 |
| Дієвість педагогіки місця (place-based education) в аспекті формування активної громадянської позиції | |
| Вікторія Перевознюк | 117-130 |
| Організаційно-педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності майбутніх IT-фахівців у процесі змішаного навчання | |
| Лариса Сергеєва | 131-146 |
| Експеримент з розвитку компетентності з використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень | |
| Олег Спірін, Світлана Іванова, Василь Олексюк, Ірина Мінтій, Тетяна Вакалюк, Алла Кільченко | 147-170 |
ISSN: 2218-7650