Експеримент з розвитку компетентності з використання інформаційно-цифрових технологій для оцінювання результативності педагогічних досліджень
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
СПÐ?СОК Ð’Ð?КОРÐ?СТÐÐÐ?Ð¥ ДЖЕРЕЛ / REFERENCES (TRANSLATED AND TR S AN LITERATED)
Кабінет Міністрів України. (2022, Лют. 23). Розпорядження № 286-р, Про схвалення Стратегії розвитку вищої освіти в Україні на 2022-2032 роки. [Електронний ресурс]. Доступно: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-shvalennya-strategiyi-rozvitku-vishchoyi-osviti-v-ukrayini-na-20222032-roki-286-
Положення про рейтингове оцінювання діяльності НПП Криворізького державного педагогічного університету. [Електронний ресурс]. Доступно: https://drive.google.com/file/d/1CwEpIiMxqdZRvuhjjn0qZoEBf0p7VSta/view?usp=share_link Дата звернення: 23 жовт. 2023.
J. A. Moral-Muñoz, E. Herrera-Viedma, A. Santisteban-Espejo, and M. J. Cobo, "Software tools for conducting bibliometric analysis in science: An up-to-date review," Profesional De La Informacion, vol. 29, no. 1, pp. 1-20, 2020. https://doi.org/10.3145/epi.2020.ene.03
V. K. Singh, S. S. Srichandan, and H. H. Lathabai, "ResearchGate and Google Scholar: How much do they differ in publications, citations and different metrics and why?" Scientometrics, vol. 127, no. 3, pp. 1515-1542, 2022. https://doi.org/10.1007/s11192-022-04264-2
Ł. Wiechetek, and Z. Pastuszak, "Academic social networks metrics: An effective indicator for university performance?" Scientometrics, vol. 127, no. 3, pp. 1381-1401, 2022. https://doi.org/10.1007/s11192-021-04258-6
R. Cao, Y. Geng, X. Xu, and X. Wang, "How does duplicate tweeting boost social media exposure to scholarly articles?", Journal of Informetrics, vol. 16, no. 1, 2022. https://doi.org/10.1016/j.joi.2022.101249
Y. Zhang, A. Porter, S. W. Cunningham, D. Chiavetta, and N. Newman, "Parallel or intersecting lines? Intelligent bibliometrics for investigating the involvement of data science in policy analysis", IEEE Transactions on Engineering Management, vol. 68, no. 5, pp. 1259-1271, 2020.
Y. Zhang et al., "An editorial of �AI + informetrics’: multi-disciplinary interactions in the era of big data", Scientometrics, vol. 127, pp. 6503-6507, 2022. https://doi.org/10.1007/s11192-022-04561-w
Концептуально-референтна рамка цифрової компетентності педагогічних й науково-педагогічних працівників. [Електронний ресурс]. Доступно: https://osvita.diia.gov.ua/uploads/0/2900-2629_frame_pedagogical.pdf. Дата звернення: 23 жовт. 2023.
O. M. Spirin et al., "Experiment on the development of information and research competence of scientists and teachers on the basis of open electronic systems", Information Technologies and Learning Tools, vol. 80, no. 6, pp. 281–308, 2020. https://doi.org/10.33407/itlt.v80i6.4201
REFERENCES (TRANSLATED AND TRANSLITERATED)
Kabinet Ministriv Ukrainy. (2022, Liut. 23). Rozporiadzhennia № 286-r, Pro skhvalennia Stratehii rozvytku vyshchoi osvity v Ukraini na 2022-2032 roky. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-shvalennya-strategiyi-rozvitku-vishchoyi-osviti-v-ukrayini-na-20222032-roki-286- (in Ukraine)
Polozhennia pro reitynhove otsiniuvannia diialnosti NPP Kryvorizkoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: https://drive.google.com/file/d/1CwEpIiMxqdZRvuhjjn0qZoEBf0p7VSta/view?usp=share_link Data zvernennia: 23 zhovt. 2023. (in Ukraine)
J. A. Moral-Muñoz, E. Herrera-Viedma, A. Santisteban-Espejo, and M. J. Cobo, "Software tools for conducting bibliometric analysis in science: An up-to-date review," Profesional De La Informacion, vol. 29, no. 1, pp. 1-20, 2020. https://doi.org/10.3145/epi.2020.ene.03 (in English)
V. K. Singh, S. S. Srichandan, and H. H. Lathabai, "ResearchGate and Google Scholar: How much do they differ in publications, citations and different metrics and why?" Scientometrics, vol. 127, no. 3, pp. 1515-1542, 2022. https://doi.org/10.1007/s11192-022-04264-2 (in English)
Ł. Wiechetek, and Z. Pastuszak, "Academic social networks metrics: An effective indicator for university performance?" Scientometrics, vol. 127, no. 3, pp. 1381-1401, 2022. https://doi.org/10.1007/s11192-021-04258-6 (in English)
R. Cao, Y. Geng, X. Xu, and X. Wang, "How does duplicate tweeting boost social media exposure to scholarly articles?", Journal of Informetrics, vol. 16, no. 1, 2022. https://doi.org/10.1016/j.joi.2022.101249 (in English)
Y. Zhang, A. Porter, S. W. Cunningham, D. Chiavetta, and N. Newman, "Parallel or intersecting lines? Intelligent bibliometrics for investigating the involvement of data science in policy analysis", IEEE Transactions on Engineering Management, vol. 68, no. 5, pp. 1259-1271, 2020. (in English)
Y. Zhang et al., "An editorial of �AI + informetrics’: multi-disciplinary interactions in the era of big data", Scientometrics, vol. 127, pp. 6503-6507, 2022. https://doi.org/10.1007/s11192-022-04561-w (in English)
Kontseptualno-referentna ramka tsyfrovoi kompetentnosti pedahohichnykh y naukovo-pedahohichnykh pratsivnykiv. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: https://osvita.diia.gov.ua/uploads/0/2900-2629_frame_pedagogical.pdf. Data zvernennia: 23 zhovt. 2023. (in Ukraine)
O. M. Spirin et al., "Experiment on the development of information and research competence of scientists and teachers on the basis of open electronic systems", Information Technologies and Learning Tools, vol. 80, no. 6, pp. 281–308, 2020. https://doi.org/10.33407/itlt.v80i6.4201 (in English)
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.