У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
Модель професійної підготовки майбутніх офіцерів правоохоронної діяльності збройних сил України в умовах бакалаврату | |
Валентин Близнюк | 10-24 |
Технологія планування та підтримки професійної кар’єри молодого викладача вищого військового навчального закладу у системі неперервної освіти | |
Юзеф Добровольський, Віктор Добровольський, Оксана Дубініна | 25-42 |
Necessary skills while teaching business english at non-specialized faculties in Аzerbaijan (results of experiment) | PDF (English) |
Aytan Fizuli Kazimova | 43-62 |
Сучасні аспекти організації неформальної освіти майбутніх педагогів | |
Валентина Литвин | 63-75 |
Авторська концептуальна модель формування професійних якостей майбутнього соціолога у процесі контекстного навчання | |
Ірина Марчук | 76-94 |
Структурно-функціональна модель організації підвищення кваліфікації педагогічних працівників у закладі післядипломної педагогічної освіти в умовах пандемії | |
Віктор Олійник, Петро Грабовський | 95-122 |
Методи розвитку андрагогічної компетентсті педагогів | |
Володимир Піддячий | 123-145 |
Професійне орієнтування: сучасний погляд та перспективи змін | |
Лариса Сергеєва | 146-160 |
Педагогічні умови розвитку професійної культури вчителів ліцеїв у системі методичної роботи | |
Тамара Сорочан, Олена Білоножко | 161-175 |
Розвиток правової культури педагогічних працівників центрів професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, як педагогічна проблема | |
Олена Шульгіна | 176-192 |
Якість сучасної природничої освіти та підготовка вчителя до підвищення її показників | |
Галина Юзбашева | 193-206 |
ISSN: 2218-7650