У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
The system of moral purification in nasreddin tusi's pedagogical heritage and its importance for high school students | PDF (English) |
Tamara Bakhshaliyeva | 10-22 |
Формування соціокультурних цінностей молоді у процесі навчання в закладі вищої освіти | |
Алла Вініченко | 23-38 |
Педагогічні умови формування готовності студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів до керівництва вокально-хоровими колективами | |
Гао Десян | 39-52 |
Цифрова компетентність майбутніх фахівців з економіки: етапи формування | |
Олена Глазунова, Таїсія Саяпіна, Валентина Корольчук, Тетяна Волошина, Ольга Касаткіна | 53-77 |
Systematic approach to results-oriented management of preschool education institutions | PDF (English) |
Khalida Aydin gizi Hamidova | 78-92 |
Особливості управління інноваційною діяльністю закладу професійної (професійно-технічної) освіти | |
Валерія Докторович | 110-127 |
Особливості відображення інформації в електронних освітніх ресурсах | |
Сергій Касьян | 128-139 |
Instilling respect for family traditions in preschool children (large group) | PDF (English) |
Farida Samedzade | 140-156 |
Розвиток сфери освітніх послуг в Україні | |
Лариса Сергеєва | 157-172 |
Діяльність школи педагогічного коучингу в умовах управління децентралізацією освіти в Україні | |
Вікторія Cидоренко | 173-193 |
Структурні компоненти формування евристичного мислення магістрантів з хорового диригування | |
Сюй Цін | 194-207 |
Специфіка та зміст інструментальної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва | |
Юрій Федорків | 208-224 |
Методичне забезпечення формування художньо-оцінювальних умінь майбутніх учителів музики | |
Чжан Бо | 225-238 |
ISSN: 2218-7650