Особливості відображення інформації в електронних освітніх ресурсах
Анотація
Бурхливий розвиток технологій, у першу чергу цифрових, змінює світ на очах. У цих умовах роль і місце системи освіти набувають особливу значення. При цьому глобальність освіти стає її характерною особливістю. Постає питання про забезпечення якості освіти в нових умовах розвитку суспільства. Цифрові технології надають можливості кожному отримати диплом будь-якого закладу освіти світу, буквально не виходячи із дому. Такі можливості забезпечуються сучасною формою навчання: дистанційною. Для системи дистанційного навчання цифрові технології є технічною основою, для забезпечення якості навчання за цією формою, наявність відповідного технічного забезпечення є обов’язковою вимогою але не достатньою. Для забезпечення якості і доступності навчання за дистанційною формою, як того вимагає Закон України «Про освіту», необхідне ще і якісне дидактичне забезпечення. Дидактичні особливості дистанційного навчання ще мало досліджені і потребують більш глибокого аналізу та узагальнення інформації щодо забезпечення якості навчальних матеріалів для організації освітнього процесу за цією формою навчання. Дослідження дидактики дистанційного навчання є ще актуальним і з точки зору методики викладання різних предметів в освітньому процесі закладів освіти з урахуванням змін у всіх сферах діяльності людини, що спричинені бурхливим розвитком цифрових технологій. Таким чином, удосконалення підходів щодо створення навчальних матеріалів з урахуванням використання цифрових технологічних для забезпечення дистанційного навчання та особливостей сприйняття людиною інформації через технічні пристрої є необхідною умовою забезпечення безперервності і якості освіти в сучасних умовах розвитку суспільства.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
K. Brodde-Lange, A. Verhein-Jarren, «News im Netz. Sprache in Online-Medien am Beispiel von Nachrichtentexten», Mediensprache und Medienlinguistik. Frankfurt-Main et al, Lang, p. 332–339, 2001.
А. А. Гречихин, Ю. Г. Древс, Вузовская учебная книга: типология, стандартизация, компьютеризация: учеб.-метод. пособие. Москва, Россия: Логос: Моск. гос. ун-т печати, 2000, 255 с.
Л. В. Петрик, Актуальність застосування медіазасобів на уроках іноземних мов в початковій школі: на Всеукр. наук.-практ. конф. «Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки», (м. Київ, 09 квіт. 2015 р.); М-во освіти і науки України, Київ, ун-т ім. Б. Грінченка; В. О. Огнев’юка; Ред. Київ, Україна: ун-т ім. Б. Грінченка, 2015, с. 122–129.
Е. Ð. Соловова, «Ð?Ñпользование видео на уроках иноÑтранного Ñзыка», ELT NEWS & VIEWS, â„– 1, Ñ. 2, 2003. [Ðлектронный реÑурÑ]. ДоÑтупно: https://www.academia.edu/9733375
Толковый словарь маркетинговых терминов (иллюстрированная энциклопедия); С. В. Корчанова; Ред. [Электронный ресурс]. Доступно: http://www.mraketing.ru/dict/dict.php?ss=357&tp=N
Д. Л. Бучинська, «Використання відео в навчальному процесі – потреба сьогодення»: International scientific conference «Open educational e-environment of modern University». Київ, Україна: ун-т ім. Бориса Грінченка, 2015, с. 101–107.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.