Методичне забезпечення формування художньо-оцінювальних умінь майбутніх учителів музики
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
С. У. Гончаренко, Український педагогічний енциклопедичний словник. Рівне, Україна: Волинські обереги, 2011, 552 с.
Ю. А. Гусев, Познание и творчество: Логико-гносеол. пробл. худож. творчества. Минск, Беларусь: Университетское, 1987, 253 с.
О. А. Комаровська, «Мистецькі досягнення учнів: що і як оцінюємо?», Мистецтво та освіта, № 4, с. 2–7, 2018.
Г. М. Падалка, Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін). Київ, Україна: Освіта Україна, 2008, 274 с.
О. В. Стрілець-Бабенко, Педагогіка: система навчально-педагогічних ситуацій для підготовки до оцінювальної діяльності. Дніпро, Україна: Видавець ПП Середняк Т. К., 2020, 156 с.
Ð’. Ð’. Сутужко, Феномен оценки: филоÑофÑкое оÑмыÑление: монографіÑ. Саратов, РоÑÑиÑ: Ð?Д «МарК», 2012, 400 Ñ.
У Сінмей, «Аксіологічний підхід у процесі підготовки магістрантів музичного мистецтва», Наукові записки Кіровоградського держ. пед. ун-ту імені Володимира Винниченка. Серія: Педагогічні науки, Вип. 155, с. 221–225, 2017.
В. В. Фомін, Н. Літвінцева, «Формування готовності майбутніх вчителів музичного мистецтва до методичної роботи в закладах середньої освіти», Час мистецької освіти ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Ч. 1, с. 145–150, 2019.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.