У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
| Метод и опит на майсторския клас | |
| Анна Вишневска | 9-21 |
| Економічна автономія університетів: досвід Великої Британії | |
| Інна Власова | 22-36 |
| Управління освітнім процесом закладу позашкільної освіти: основні категорії дослідження | |
| Євгеній Дедюх | 37-54 |
| Праксеологічний компонент у структурі креативності науково-педагогічного працівника | |
| Марина Ілляхова | 55-68 |
| Використання елементів програмованого навчання у закладах вищої освіти зі специфічними умовами | |
| Анатолій Педорич | 69-81 |
| Забезпечення якості освітнього процесу курсів підвищення кваліфікації за різними моделями і формами навчання в умовах відкритої освіти | |
| Вікторія Сидоренко | 82-97 |
| Розвиток інформаційно-освітнього середовища медичних закладів вищої освіти як одна з педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх сімейних лікарів | |
| Анастасія Тітова | 98-113 |
| Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури на основі використання методологічного концепту «терапія здоров’я» | |
| Василь Федорець | 114-173 |
| Національна Румунська гра «Ойна» як складова навчальної програми «фізична культура і спорт» | |
| Олександра Цибанюк | 174-186 |
ISSN: 2218-7650