Том 7, № 36 (2019)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Метод и опит на майсторския клас PDF
Анна Вишневска 9-21
Економічна автономія університетів: досвід Великої Британії PDF
Інна Власова 22-36
Управління освітнім процесом закладу позашкільної освіти: основні категорії дослідження PDF
Євгеній Дедюх 37-54
Праксеологічний компонент у структурі креативності науково-педагогічного працівника PDF
Марина Ілляхова 55-68
Використання елементів програмованого навчання у закладах вищої освіти зі специфічними умовами PDF
Анатолій Педорич 69-81
Забезпечення якості освітнього процесу курсів підвищення кваліфікації за різними моделями і формами навчання в умовах відкритої освіти PDF
Вікторія Сидоренко 82-97
Розвиток інформаційно-освітнього середовища медичних закладів вищої освіти як одна з педагогічних умов формування професійної компетентності майбутніх сімейних лікарів PDF
Анастасія Тітова 98-113
Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури на основі використання методологічного концепту «терапія здоров’я» PDF
Василь Федорець 114-173
Національна Румунська гра «Ойна» як складова навчальної програми «фізична культура і спорт» PDF
Олександра Цибанюк 174-186


ISSN: 2218-7650