Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
Мотивація досягнення у студентів із різним інноваційним потенціалом | |
Ольга Боковець | 10-27 |
Теоретична операціоналізація поняття «конструктивна конфліктність» особистості | |
Богдан Бортун | 28-46 |
Поведінкові патерни професійного самопочуття тренера | |
Наталія Волянюк, Георгій Ложкін, Андрій Колосов | 47-62 |
Використання модифікованих таблиць поппельрейтера як один із інноваційних методів корекційної роботи | |
Катерина Колос, Олена Дем’янчук | 63-80 |
Суб’єктність як фактор психологічної сепарації особистості | |
Владислав Папуша | 81-97 |
Толерантність до невизначеності як предиктор прийняття рішень особистістю | |
Ольга Саннікова, Олександр Санніков | 98-123 |
Конкуренція та інноваційна активність як складові моделі інтенсивного розвитку економіки | |
Валентина Іванова | 124-141 |
Конструювання майбутнього для України: від інтуїтивного пророцтва до наукового синтезу | |
Ігор Дунаєв, Александр Кудь | 142-159 |
Теорія нездійснення «демократії» і необхідність посилення ролі державного управління в інтересах народу | |
Альфред Кураташвілі | 160-182 |
Механізми формування ефективної системи управління в освіті України на основі європейського досвіду | |
В’ячеслав Супрун | 183-218 |
ISSN: 2522-9931