Мотивація досягнення у студентів із різним інноваційним потенціалом
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Е. А. Быкова, «Формирование мотивации к инновационной деятельности у студентов – будущих педагогов», Перспективы науки и образования, № 4 (40), с. 102–115, 2019. DOI: 10.32744/pse.2019.4.9.
T. Khavenson, D. Koroleva, and A. Lukina, «The four motives of educational innovators», Higher school of economics research paper, No. WP BRP 52/EDU/201, 2019.
J. F. Fairbank, and S. Williams, «Motivating creativity and enhancing innovation through employee suggestion system technology», Creativity and Innovation Management, № 10(2), pp. 68–74, 2001. DOI: 10.1111/1467-8691.00204.
О. М. Ястремська, О. І. Бардадим, Мотивація креативності новаторів. Харків, Україна: Вид. ХНЕУ, 2013.
C. Fischer, C. P Malycha, and E. Schafmann, «The Influence of intrinsic motivation and synergistic extrinsic motivators on creativity and innovation», Frontiers in Psychology, 10:137, 2017. DOI: 10.3389/fpsyg.2019.00137.
F. G. Barroso-Tanoira, «Motivation for increasing creativity, innovation and entrepreneurship. An experience from the classroom to business firms». Journal of Innovation Management, JIM 5, 3, s. 55–74, 2017. DOI: 10.24840/2183-0606_005.003_0005.
Д. Макклелланд, Мотивация человека. Санкт-Петербург, Россия: Питер, 2007.
А. Маслоу, Мотивация и личность. Санкт-Петербург, Россия: Евразия, 1999.
Х. Хекхаузен, Психология мотивации достижения. Санкт-Петербург, Россия: Речь, 2001.
А. М. Губіна, «Концепція дослідження мотивації досягнення успіху у професійному самовизначенні студентів технічних спеціальностей», Вісник Харківського національного педагогічного ун-ту імені Г. С. Сковороди. Психологія, № 47, с. 50–58, 2014.
О. Б. Тапалова, «Мотивация достижения в норме и при психической патологии (на казахстанской выборке)», дис. д-ра наук; Харьковский нац. ун-т имени В. Н. Каразина. Харьков, 2016.
О. І. Боковець, «Основні парадигмальні позиції дослідження структурної організації інноваційного потенціалу особистості», Вісник післядипломної освіти, № 3(32), с. 20–33, 2017. (Серія «Соціальні та поведінкові науки»).
Ð. П. ФетиÑкин, Ð’. Ð’. Козлов, и Г. Ðœ. Мануйлов, Социально-пÑихологичеÑÐºÐ°Ñ Ð´Ð¸Ð°Ð³Ð½Ð¾Ñтика Ñ€Ð°Ð·Ð²Ð¸Ñ‚Ð¸Ñ Ð»Ð¸Ñ‡Ð½Ð¾Ñти и малых групп. МоÑква, РоÑÑиÑ: Ð?зд-во инÑтитута пÑихотерапии, 2002.
Т. Д. Дубовицкая, «Методика диагностики ситуативной самоактулизации личности: контекстный подход», Психологический журнал, № 5(26), с. 70–78, 2005.
Э. Ф. Зеер, А. М. Павлова, и Н. О. Садовникова, Профориентология: теория и практика. Москва, Россия: Академ. проект, 2004.
Е. Ф. Бажин, Е. А. Голынкина, и А. М. Эткинд, «Метод исследования уровня субъективного контроля», Психологический журнал, № 3(5), с. 18–27, 1984.
Ð’. Ð?. МороÑанова, Ð?. Ð. Бондаренко, ДиагноÑтика ÑаморегулÑции человека. МоÑква, РоÑÑиÑ: Когито-Центр, 2015.
А. Б. Неурова, О. С. Капінус, та Т. Л. Грицевич, Діагностика індивідуально-психологічних властивостей особистості. Львів, Україна: НАСВ, 2016.
Ð. Ð’. Карпов, и Ð’. Ð’. Пономарева, ПÑÐ¸Ñ…Ð¾Ð»Ð¾Ð³Ð¸Ñ Ñ€ÐµÑ„Ð»ÐµÐºÑивных механизмов управлениÑ. МоÑква, РоÑÑиÑ: Ð?нÑтитут пÑихологии Ð ÐÐ, 2000.
Е. П. Ермолаева, Оценка реализации профеÑÑионала в ÑиÑтеме «человек-профеÑÑиÑ-общеÑтво». МоÑква, РоÑÑиÑ: Ð?нÑтитут пÑихологии Ð ÐÐ, 2001.
R. Birney, Н. Burdick, and R. Teevan, Fear of failure. New York, USA, 1969.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.