освітні, педагогічні науки; дошкільна освіта; початкова освіта; середня освіта (за предметними спеціальностями); професійна освіта (за спеціалізаціями); спеціальна освіта

Том 33, № 62 (2025)

Вісник післядипломної освіти: зб. наукових праць. Серія «Педагогічні науки»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Статті

Humanization of education as a priority of the contemporary pedagogical process PDF (English)
Fidan Babayeva 12-27
Phonetıc and phonologıcal characterıstıcs of modern Amerıcan Englısh PDF (English)
Vusala Babayeva 28-43
Основні ризики для закладів фахової передвищої освіти в контексті реформування системи професійної освіти України PDF
Сергій Бажан 44-75
Батьківська участь в освіті дитини як чинник їхнього взаєморозуміння в умовах освітніх змін PDF
Лариса Боброва 76-91
Розвиток відкритої освіти у закладах вищої освіти як наукова проблема в зарубіжних і вітчизняних дослідженнях PDF
Олександр Ярослав Бурлаєнко, Ірина Драч 92-111
Characteristics of the development of creative thinking in early childhood PDF (English)
Lamiya Hajiyeva 112-126
Механізми забезпечення якості професійної підготовки майбутніх фахівців початкової освіти PDF
Любомира Ілійчук 127-144
The use of modern teaching methods and technologies in general education as a key tool of modernization PDF (English)
Khayala Mammadova 145-161
System for teaching algebra using ICT in higher pedagogical education PDF (English)
Khumar Novruzova 162-180
Сенйорність працівників ІТ-компаній та післядипломна освіта ІТ-фахівців PDF
Максим Олейко 181-196
Нейромережеві технології в саморозвитку життєвих навичок дорослої людини PDF
Олена Пехота, Сергій Бєляєв, Олена Купенко 197-213
Формування емпатійного освітнього середовища закладу освіти: навички міжособистісного спілкування та управління аудиторією PDF
Лариса Сергеєва 214-231
The future of holistic education: trends and predictions PDF (English)
Narmin Sultanzade, Elnur Pashayev 232-252
Сутність, ознаки й специфіка законодавчого забезпечення управління трансформаційними процесами у закладах загальної середньої освіти PDF
Борис Чижевський 253-290


ISSN: 3041-184X