Наукове рецензоване видання, в якому здійснюється публікація матеріалів науковців різних рівнів у вигляді наукових статей з метою їх поширення як серед вітчизняних дослідників, так і за кордоном
Журнал внесено до «Переліку наукових фахових видань України». Міністерством освіти і науки України фаховому виданню присвоєно категорію «Б»
Реєстрація у сфері друкованих медіа: 2024
Рік заснування журналу: 2005
ЗАСНОВНИК: Державний заклад вищої освіти «Університет менеджменту освіти»
СУБ'ЄКТ У СФЕРІ ДРУКОВАНИХ МЕДІА: Рішення Національної Ради України з питань телебачення і радіомовлення № 1328 від 25.04.2024
Ідентифікатор медіа: R30-05068
Ідентифікатор медіа: R30-05167
Адреса видання: вул. Січових Стрільців, буд. 52-а, м. Київ, 04053
Види друкованих медіа: збірник наукових праць
Періодичність виходу примірників: 4 рази на рік
Територія розповсюдження примірників: територія України
Спосіб розповсюдження примірників: безкоштовне розповсюдження
Мова (мови) розповсюдження: українська, англійська, польська
УДК 378.091.046-021.68(082)
Серія «Соціальні та поведінкові науки; Управління та адміністрування»: https://doi.org/10.58442/3041-1858
Серія «Педагогічні науки»: https://doi.org/10.58442/3041-1831
Вісник післядипломної освіти: зб.наук. пр Серія «Соціальні та поведінкові науки; Управління та адміністрування» ОНОВЛЕНО
Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Перегляд журналу | Поточний випуск | Реєстрація
Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». ОНОВЛЕНО
У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти.
Перегляд журналу | Поточний випуск | Реєстрація
Вісник післядипломної освіти: зб. наук. пр. Серія «Управління та адміністрування»ЗАКРИТО
У збірнику висвітлюються актуальні наукові проблеми державного управління та адміністрування, професійної підготовки фахівців, що сприяють розвитку післядипломної освіти в Україні. для науковців, педагогічних працівників вищої школи, керівників вищих навчальних закладів, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Перегляд журналу | Поточний випуск | Реєстрація
Вісник післядипломної освіти: зб.наук. пр. Сер.Соціальні та поведінкові науки. Сер.Управління та адміністрування ПОЧАТОК
Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Перегляд журналу | Поточний випуск | Реєстрація
Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». ПОЧАТОК
У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти
Перегляд журналу | Поточний випуск | Реєстрація