Нейромережеві технології в саморозвитку життєвих навичок дорослої людини
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ / REFERENCES
В. Г. Кремень, «Діяльність національної академії педагогічних наук України з цифрової трансформації освіти і науки», у Освіта для цифрової трансформації суспільства. В. Г. Кремень, Н. Г. Ничкало, Л. Б. Лук’янова, Н. І. Лазаренко, Ред. Київ, Україна : ТОВ «Юрка Любченка», 2024. [Електронний ресурс]. Доступно: https://surl.li/srkizs Дата звернення: Квіт. 10, 2025.
Кремень В. Г. «Філософія людиноцентризму в системі сучасних цінностей», Вісник Національної академії педагогічних наук України, т. 5, № 1, 2023. [Електронний ресурс]. Доступно: http://nbuv.gov.ua/UJRN/HNAESU_2023_5_1_30 Дата звернення: Квіт. 10, 2025.
M. Milana, U. Brandi, S. Hodge & T. Hoggan-Kloubert, «Artificial intelligence (AI), conversational agents, and generative AI: implications for adult education practice and research», International Journal of Lifelong Education, vol. 43, іs. 1, 2024. https://doi.org/10.1080/02601370.2024.2310448
V. A. Storey, A. Wagner, «Integrating Artificial Intelligence (AI) Into Adult Education: Opportunities, Challenges, and Future Directions», International Journal of Adult Education and Technology (IJAET), vol. 15, іs. 1, р. 15, 2024. https://doi.org/10.4018/IJAET.345921
M. C. Laupichler, A. Aster, J. Schirch, T. Raupach, «Artificial intelligence literacy in higher and adult education: A scoping literature review», Computers and Education: Artificial Intelligence, vol. 3, 2022. https://doi.org/10.1016/j.caeai.2022.100101
E. R. Mollick, L. Mollick, «New modes of learning enabled by AI chatbots: Three methods and assignments». Wharton School of the University of Pennsylvania & Wharton Interactive. 2022. [Електронний ресурс]. Доступно: https://papers.ssrn.com/sol3/Delivery.cfm?abstractid=4300783 Дата звернення: Квіт. 10, 2025.
Освіта для цифрової трансформації суспільства. В. Г. Кремень, Н. Г. Ничкало, Л. Б. Лук’янова, Н. І. Лазаренко, Ред. Київ, Україна : ТОВ «Юрка Любченка», 2024. [Електронний ресурс]. Доступно: https://surl.li/srkizs Дата звернення: Квіт. 10, 2025.
Т. Сорочан, Л. Карташова, «Управління професійним розвитком педагогів: адаптивне навчання на основі штучного інтелекту», на ІІІ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. Формування цифрового освітнього середовища професійного розвитку фахівців в умовах відкритого університету. Київ, 2024, с. 67–72. [Електронний ресурс]. Доступно: https://surl.li/mrcams Дата звернення: Квіт. 10, 2025.
О. М. Пєхота, Л. В. Старовойт, І. В. Середа, Твоє життя – твій головний проект: технологія самовиховання. Миколаїв, Україна : Іліон, 2011.
Технології освіти дорослих; О. М. Пєхота, Ред. Миколаїв, Україна : Іліон, 2021.
Маніфест про навчання дорослих у ХХІ столітті: Сила та радість від навчання. Європейська асоціація освіти дорослих. 2019. [Електронний ресурс]. Доступно: https://eaea.org/wp-content/uploads/2019/05/eaea_manifesto_ukraina_2019_web.pdf Дата звернення: Квіт. 10, 2025.
О. М. Пєхота, «Навчання дорослої людини миру на засадах розвитку її життєвих навичок», у Освіта для миру = Edukacja dla pokoju; В. Г. Кремень та ін., Ред. Київ, Україна : Вид-во ТОВ «Юрка Любченка», 2019, т. 2, с. 444–454. [Електронний ресурс]. Доступно: https://ipood.com.ua/data/UAPLForum2019/volume_2_2019.pdf Дата звернення: Квіт. 10, 2025.
ПЕРЕКЛАД, ТРАНСЛІТЕРАЦІЯ / TRANSLATED AND TRANSLITERATED
V. H. Kremen, «Diialnist natsionalnoi akademii pedahohichnykh nauk Ukrainy z tsyfrovoi transformatsii osvity i nauky», u Osvita dlia tsyfrovoi transformatsii suspilstva. V. H. Kremen, N. H. Nychkalo, L. B. Lukianova, N. I. Lazarenko, Red. Kyiv, Ukraina : TOV «Iurka Liubchenka», 2024. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: https://surl.li/srkizs Data zvernennia: Kvit. 10, 2025. (in Ukrainian).
Kremen V. H. «Filosofiia liudynotsentryzmu v systemi suchasnykh tsinnostei», Visnyk Natsionalnoi akademii pedahohichnykh nauk Ukrainy, t. 5, № 1, 2023. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: http://nbuv.gov.ua/UJRN/HNAESU_2023_5_1_30 Data zvernennia: Kvit. 10, 2025. (in Ukrainian).
M. Milana, U. Brandi, S. Hodge & T. Hoggan-Kloubert, «Artificial intelligence (AI), conversational agents, and generative AI: implications for adult education practice and research», International Journal of Lifelong Education, vol. 43, іs. 1, 2024. https://doi.org/10.1080/02601370.2024.2310448 (in English).
V. A. Storey, A. Wagner, «Integrating Artificial Intelligence (AI) Into Adult Education: Opportunities, Challenges, and Future Directions», International Journal of Adult Education and Technology (IJAET), vol. 15, іs. 1, р. 15, 2024. https://doi.org/10.4018/IJAET.345921 (in English).
M. C. Laupichler, A. Aster, J. Schirch, T. Raupach, «Artificial intelligence literacy in higher and adult education: A scoping literature review», Computers and Education: Artificial Intelligence, vol. 3, 2022. https://doi.org/10.1016/j.caeai.2022.100101 (in English).
E. R. Mollick, L. Mollick, «New modes of learning enabled by AI chatbots: Three methods and assignments». Wharton School of the University of Pennsylvania & Wharton Interactive. 2022. [Електронний ресурс]. Доступно: https://papers.ssrn.com/sol3/Delivery.cfm?abstractid=4300783 Data zvernennia: Kvit. 10, 2025. (in English).
Osvita dlia tsyfrovoi transformatsii suspilstva. V. H. remen, N. H. Nychkalo, L. B. Lukianova, N. I. Lazarenko, Red. Kyiv, Ukraina : TOV «Iurka Liubchenka», 2024. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: https://surl.li/srkizs Data zvernennia: Kvit. 10, 2025. (in Ukrainian).
T. Sorochan, L. Kartashova, «Upravlinnia profesiinym rozvytkom pedahohiv: adaptyvne navchannia na osnovi shtuchnoho intelektu», na III Vseukr. nauk.-prakt. Internet-konf. Formuvannia tsyfrovoho osvitnoho seredovyshcha profesiinoho rozvytku fakhivtsiv v umovakh vidkrytoho universytetu. Kyiv, 2024, s. 67–72. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: https://surl.li/mrcams Data zvernennia: Kvit. 10, 2025. (in Ukrainian).
O. M. Piekhota, L. V. Starovoit, I. V. Sereda, Tvoie zhyttia – tvii holovnyi proekt: tekhnolohiia samovykhovannia. Mykolaiv, Ukraina : Ilion, 2011. (in Ukrainian).
Tekhnolohii osvity doroslykh; O. M. Piekhota, Red. Mykolaiv, Ukraina : Ilion, 2021. (in Ukrainian).
Manifest pro navchannia doroslykh u ХХI stolitti: Syla ta radist vid navchannia. Yevropeiska asotsiatsiia osvity doroslykh. 2019. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: https://eaea.org/wp-content/uploads/2019/05/eaea_manifesto_ukraina_2019_web.pdf Data zvernennia: Kvit. 10, 2025. (in Ukrainian).
O. M. Piekhota, «Navchannia dorosloi liudyny myru na zasadakh rozvytku yii zhyttievykh navychok», u Osvita dlia myru = Edukacja dla pokoju; V. H. Kremen ta in., Red. Kyiv, Ukraina : Vyd-vo TOV «Iurka Liubchenka», 2019, t. 2, s. 444–454. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: https://ipood.com.ua/data/UAPLForum2019/volume_2_2019.pdf Data zvernennia: Kvit. 10, 2025. (in Ukrainian).
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.