У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти
Зміст
Ways of improving students’ communication-oriented oral speech skills in english (through authentic materials) | PDF (English) |
Sevda Abuzarli | 10-25 |
Methods and means used in summative assessment | PDF (English) |
Arzu Bakhshaliyeva | 26-43 |
Екологічність спілкування як базова ознака професійної культури вчителів | |
Олена Білоножко | 44-56 |
Professional burnout of teachers as psychological and pedagogical problem in modern conditions | PDF (English) |
Tatiana Branitska, Olga Ryabokon, Nataliya Logutina | 57-72 |
Формування етнокультурних компетентностей керівників закладів загальної середньої освіти | |
Ганна Вишневська | 73-85 |
Authentic assessment in developing students’ Еnglish language skills | PDF (English) |
Farida Huseynova | 86-104 |
Цифрова екосистема «Український відкритий університет післядипломної освіти»: модель 6.0 | |
Микола Кириченко, Тамара Сорочан, Любов Карташова | 105-130 |
Developing intercultural communication skills in teaching french | PDF (English) |
Aytekin Kuliyeva (Mehdiyeva) | 131-146 |
Інтерактивні методи як чинник розвитку «Soft skills» майбутніх медиків | |
Валентина Кушнір, Ія Камінська | 147-163 |
Післядипломна освіта керівників закладів загальної середньої освіти: виклики в історичному вимірі розвитку | |
Надія Любченко | 164-197 |
Formation of students' skills related to environmental protection | PDF (English) |
Konul Mahmudova | 198-209 |
The place and role of problem solving in the educational process | PDF (English) |
Afet Mammadzade | 210-222 |
The possibilities of interacted usage of information technology in training | PDF (English) |
Minaye Sadikhova | 223-237 |
Особливості навчання аналітичної хімії хіміків-технологів у класичному університеті | |
Ганна Ткачук | 238-252 |
Партнерська взаємодія учня, батьків і учителя у забезпеченні розвитку та саморозвитку особистості | |
Борис Чижевський | 253-302 |
Проблеми індивідуального навчання дітей із дитячим церебральним паралічем в теорії спеціальної педагогіки | |
Світлана Штангей | 303-316 |
Феноменологія архетипу господаря в українській культурі в контексті застосування компетентнісної парадигми в освіті: етнопедагогічний аспект | |
Василь Федорець, Ірина Сиданіч, Оксана Клочко | 317-338 |
Interdisciplinary relations in teaching fine arts in primary schools | PDF (English) |
Farahim Zeynalov | 339-350 |
ISSN: 2218-7650