Феноменологія архетипу господаря в українській культурі в контексті застосування компетентнісної парадигми в освіті: етнопедагогічний аспект
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Г. В. Білавич, «Методологічні засади формування господарської культури дітей та дорослих у західній Україні на початку ХХ ст.», іn The European Scientific and Practical Congress Scientific Аchievements. 2015, p. 13–17.
Р. В. Демчук, «Міфопоетика як засіб моделювання української ідентичності: культурно-цивілізаційний контекст», автореф. дис. канд. наук; Національна музична академія імені Чайковського. Київ, 2018.
Г. М. Куц, «Архетип серця в українському політико-ментальному просторі», Сучасне суспільство: політичні науки, соціологічні науки, культурологічні науки, № 1(13), с. 107–117, 2018.
М. В. Семиліт, «Життєві шляхи групового несвідомого українців», Науковий часопис НПУ імені МП Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки, № 40, с. 212–216, 2013.
Л. Українка, Лісова пісня. Харків, Україна : Folio, 2011.
В. М. Федорець, «Теоретичні передумови використання архетипічної психології для вдосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури», Вісник післядипломної освіти: зб. наук. праць, вип. 12(25), с. 128–152, 2014. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/u80UKQ Дата звернення: Серп. 06, 2023.
О. С. Трифонова, «Школа сердечності у педагогічній концепції В. О. Сухомлинського», Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія «Педагогічні науки», вип. 1(46), с. 155–160, 2014.
E. T. Hall, Beyond culture. Anchor, 1976. [Online]. Available: https://monoskop.org/images/6/60/Hall_Edward_T_Beyond_Culture.pdf Application date: August 06, 2023.
C. G. Jung, Four archetypes. Routledge Classics, 2014.
A. A. Kravchenko, Arkhetyp uchytelya: ideya, obraz, vidpovidalnist. Lviv, Ukrainian : Liga Press, 2013.
A. Makarova, «Архетипний характер освітньої діяльності особистості: соціально-філософський аналіз», Filosofiya osvity. Philosophy of Education, № 27(1), р. 80–97, 2021.
C. Mayes, Archetype, culture, and the individual in education: the three pedagogical narratives. Routledge Classics, 2020.
C. Mayes, & J. A. Rinaldi, Eds. New Visions and New Voices: Extending the Principles of Archetypal Pedagogy to Include a Variety of Venues, Issues, and Projects. Rowman & Littlefield, 2023.
C. T. Savage, «Teaching Mysteries in the Classroom With Archetypal Pedagogy and Active Imagination», New Visions and New Voices: Extending the Principles of Archetypal Pedagogy to Include a Variety of Venues, Issues, and Projects, № 37, 2023.
C. Schumacher, «Archetypal Education as a Prayerful Act», New Visions and New Voices: Extending the Principles of Archetypal Pedagogy to Include a Variety of Venues, Issues, and Projects, № 51, 2021.
A. Toynbee, «The Ukraine – a problem in nationality», Nationalities Papers, № 4(2), р. 157–160, 1976.
A. J. Toynbee, A Study of History. Abridgement of Volumes I–VI. Oxford Paperbacks, 1987, vol. I.
M. Yevtuch, V. Fedorets, O. Klochko, T. Branitska, & Y. Kozeruk, «Actualization of metacognitive abilities and archetypal measurement of consciousness in the context of improving the health-preserving competence of physical education teacher», Journal of Physical Education and Sport, № 21, р. 3084–3093, 2021.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.