Післядипломна освіта керівників закладів загальної середньої освіти: виклики в історичному вимірі розвитку
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
В. Г. Кремень, Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні. Київ, Україна: КОНВІ ПРІНТ, 2021.
В. В. Олійник, «Теоретико-методологічні засади державного управління післядипломною освітою в контексті євроінтеграції», дис. д-ра наук. Київ, 2019.
В. Лунячек, «Підвищення кваліфікації новопризначених керівників освіти: трансформації на сучасному етапі розвитку освіти в Україні», Нова педагогічна думка, т. 112, № 4, с. 23–33, 2022. https://doi.org/10.37026/2520‐6427‐2022‐112‐4‐23‐33
Н. В. Любченко, «Проєкт "Професійний кластер керівника (директора) закладу загальної середньої освіти" у контексті реалізації концепції Нової української школи», Вісник післядипломної освіти. Серія «Педагогічні науки», вип. 24(53), 284 с., с. 101–122, 2023. Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/gBTRtR Дата звернення: Серп. 15, 2023.
Л. А. Карташова, М. О. Кириченко, Т. М. Сорочан, «Антикризовий менеджмент підвищення кваліфікації», Вісник НАПН України, вип. 2(1), с. 1–10, 2020.
Освіта України в умовах воєнного стану; С. Шкарлет, Ред. 2022. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/GS5UWl Дата звернення: Серп. 15, 2023.
Н. В. Любченко, «Науково-організаційні засади координації науково-методичної діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти», дис. канд. наук. Київ, 2013.
С. В. Крисюк, «Становлення та розвиток післядипломної освіти педагогічних кадрів в Україні (1917–1995 рр.)», автореф. дис. д-ра наук. Київ, 1996.
Центральний державний архів вищих органів влади та управління України м. Київ (далі ЦДАВО України). Ф. 5139, оп. 1, спр. 60, арк. 79. План роботи та звіт про діяльність Центрального інституті удосконалення вчителів за 1970 рік.
В. І. Бондар, Управлінська діяльність директора школи: дидактичний аспект. Київ, Україна, 1987.
В. І. Маслов, «Теорія та методика педагогічного керівництва неперервним підвищенням компетентності директора школи», автореф. дис. д-ра наук. Київ, 1991.
Н. М. Чепурна, «Науково-методичні засади розвитку системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників України (1970–2004 рр.)», автореф. дис. канд. наук; Центральний інститут післядипломної педагогічної освіти АПН України. Київ, 2005.
В. Гладуш, «Університет менеджменту освіти: передісторія створення та розвитку», Післядипломна освіта в Україні, № 1, с. 26–33, 2018.
В. В. Олійник, «Післядипломна педагогічна освіта в Україні у контексті світового розвитку», Післядипломна освіта в Україні, № 2, с. 25–29, 2002.
Т. М. Сорочан, Підготовка керівників шкіл до управлінської діяльності: теорія і практика. Луганськ, Україна: Знання, 2005.
Н. І. Клокар, «Управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників в умовах післядипломної освіти регіону на засадах диференційованого підходу», дис. д-ра наук. Київ, 2011.
В. В. Олійник, «Тенденції розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах трансформації суспільства», Теорія і практика управління соціальними системами, № 1, с. 56–65, 2013.
Верховна Рада України. (2017, Верес. 05). Закон № 2145-VIII «Про освіту». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19#Text
Проєкт «Навчаємось разом» завершує роботу в Україні: підбито підсумки 5-річної роботи з підтримки реформи НУШ Фінляндією та ЄС. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/hQKCzR Дата звернення: Серп. 15, 2023.
Візія майбутнього освіти і науки України. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/qppDvO Дата звернення: Серп. 15, 2023.
Н. В. Любченко, «Управління інноваційним розвитком закладів післядипломної педагогічної освіти на основі кластерного підходу як проблема дослідження», Імідж сучасного педагога, вип. 9(158), с. 13–17, 2015.
Н. В. Любченко, «Потенціал кластерних механізмів в управлінні освітою в умовах децентралізації влади», Вісник післядипломної освіти. Серія «Управління та адміністрування», вип. 2(31), с. 65–81, 2016. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/Rm32oR Дата звернення: Серп. 15, 2023.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.