У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
| «Social model» in the education of children with disabilities | PDF (English) |
| Mehpara Ahmadova | 10-21 |
| Особливості патріотичного виховання молоді у викликах сьогодення | |
| Алла Вініченко | 22-34 |
| Імплементація питань розвитку емоційно-комунікативної сфери дошкільника в державному стандарті дошкільної освіти та чинних освітніх програмах | |
| Наталія Волік, Валентина Ляпунова | 35-47 |
| Формування здоров’язбережувальних компетентностей у майбутніх вчителів спеціальності «середня освіта (біологія та здоров’я людини)» | |
| Ганна Дефорж | 48-66 |
| Сучасний стан управління розвитком творчого потенціалу вчителів в умовах неформальної освіти у світовій та вітчизняній практиці | |
| Тетяна Короід | 67-92 |
| Пантелеймон Куліш як перекладач | |
| Валентина Красюк, Світлана Щербина | 93-105 |
| Освітні потреби керівника закладу загальної середньої освіти як індикатор розвитку професійної компетентності | |
| Тетяна Лукіна | 106-129 |
| Ретроспективний аналіз розвитку моніторингу якості вищої освіти | |
| Ольга Осередчук | 130-149 |
| Застосування техніки рисунка «скетчинг» з метою розвитку творчих здібностей учнів | |
| Тетяна Попова | 150-162 |
| Self-perfection of students of medical specialties by means of information and intellectual technologies | PDF (English) |
| Oleksandr Shevchuk | 163-178 |
ISSN: 2218-7650