У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
«Social model» in the education of children with disabilities | PDF (English) |
Mehpara Ahmadova | 10-21 |
Особливості патріотичного виховання молоді у викликах сьогодення | |
Алла Вініченко | 22-34 |
Імплементація питань розвитку емоційно-комунікативної сфери дошкільника в державному стандарті дошкільної освіти та чинних освітніх програмах | |
Наталія Волік, Валентина Ляпунова | 35-47 |
Формування здоров’язбережувальних компетентностей у майбутніх вчителів спеціальності «середня освіта (біологія та здоров’я людини)» | |
Ганна Дефорж | 48-66 |
Сучасний стан управління розвитком творчого потенціалу вчителів в умовах неформальної освіти у світовій та вітчизняній практиці | |
Тетяна Короід | 67-92 |
Пантелеймон Куліш як перекладач | |
Валентина Красюк, Світлана Щербина | 93-105 |
Освітні потреби керівника закладу загальної середньої освіти як індикатор розвитку професійної компетентності | |
Тетяна Лукіна | 106-129 |
Ретроспективний аналіз розвитку моніторингу якості вищої освіти | |
Ольга Осередчук | 130-149 |
Застосування техніки рисунка «скетчинг» з метою розвитку творчих здібностей учнів | |
Тетяна Попова | 150-162 |
Self-perfection of students of medical specialties by means of information and intellectual technologies | PDF (English) |
Oleksandr Shevchuk | 163-178 |
ISSN: 2218-7650