Том 15, № 44 (2021)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Теоретико-методологічні основи організації змішаного навчання у закладі загальної середньої освіти PDF
Ірина Андрощук, Оксана Віролайнен 10-24
Проблеми теорії і методики професійної підготовки майбутніх офіцерів правоохоронної діяльності збройних сил України в умовах бакалаврату PDF
Валентин Близнюк 25-47
Підготовка керівного складу у сфері цивільного захисту у 1980–2020 роках PDF
Євген Богданов 48-63
Критеріальний апарат дослідження сформованості гармонійних міжособистісних відносин майбутніх учителів початкових класів PDF
Олена Борзик 64-77
Проектування вдосконалення змісту формування компетентності фармакоекономічного обґрунтування раціональної фармакотерапії у процесі професійної підготовки магістрів фармації PDF
Галина Воскобойнікова, Вікторія Довжук, Людмила Коновалова, Костянтин Косяченко 78-93
Управління інноваційною діяльністю закладу професійної (професійно-технічної) освіти як педагогічна проблема PDF
Валерія Докторович 94-112
Особливості впровадження змішаного навчання у підготовці майбутніх менеджерів PDF
Оксана Дубініна, Тетяна Бурлаєнко, Віктор Добровольський 113-140
Результати діагностики готовності майбутніх психологів до професійної мобільності PDF
Віта Зубко 141-163
Імплементація досвіду Швеції з формування у підлітків готовності до екологічної діяльності в позашкільну освіту України PDF
Інна Колодько 164-178
До проблеми формування іншомовної фонетичної компетентності у дітей дошкільного віку PDF
Віталіна Любива 179-192
Взаємодія сім’ї та школи як важлива умова ефективності виховного процесу PDF
Ольга Молчанюк 193-205
Проєктна діяльність – перспективна складова освітнього процесу PDF
Ольга Молчанюк, Оксана Пальчик 206-219
Концептуальні підходи щодо розвитку університету менеджменту освіти в умовах освітніх змін PDF
Віктор Олійник 220-238


ISSN: 2218-7650