У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
| Теоретико-методологічні основи організації змішаного навчання у закладі загальної середньої освіти | |
| Ірина Андрощук, Оксана Віролайнен | 10-24 |
| Проблеми теорії і методики професійної підготовки майбутніх офіцерів правоохоронної діяльності збройних сил України в умовах бакалаврату | |
| Валентин Близнюк | 25-47 |
| Підготовка керівного складу у сфері цивільного захисту у 1980–2020 роках | |
| Євген Богданов | 48-63 |
| Критеріальний апарат дослідження сформованості гармонійних міжособистісних відносин майбутніх учителів початкових класів | |
| Олена Борзик | 64-77 |
| Проектування вдосконалення змісту формування компетентності фармакоекономічного обґрунтування раціональної фармакотерапії у процесі професійної підготовки магістрів фармації | |
| Галина Воскобойнікова, Вікторія Довжук, Людмила Коновалова, Костянтин Косяченко | 78-93 |
| Управління інноваційною діяльністю закладу професійної (професійно-технічної) освіти як педагогічна проблема | |
| Валерія Докторович | 94-112 |
| Особливості впровадження змішаного навчання у підготовці майбутніх менеджерів | |
| Оксана Дубініна, Тетяна Бурлаєнко, Віктор Добровольський | 113-140 |
| Результати діагностики готовності майбутніх психологів до професійної мобільності | |
| Віта Зубко | 141-163 |
| Імплементація досвіду Швеції з формування у підлітків готовності до екологічної діяльності в позашкільну освіту України | |
| Інна Колодько | 164-178 |
| До проблеми формування іншомовної фонетичної компетентності у дітей дошкільного віку | |
| Віталіна Любива | 179-192 |
| Взаємодія сім’ї та школи як важлива умова ефективності виховного процесу | |
| Ольга Молчанюк | 193-205 |
| Проєктна діяльність – перспективна складова освітнього процесу | |
| Ольга Молчанюк, Оксана Пальчик | 206-219 |
| Концептуальні підходи щодо розвитку університету менеджменту освіти в умовах освітніх змін | |
| Віктор Олійник | 220-238 |
ISSN: 2218-7650