У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
Теоретико-методологічні основи організації змішаного навчання у закладі загальної середньої освіти | |
Ірина Андрощук, Оксана Віролайнен | 10-24 |
Проблеми теорії і методики професійної підготовки майбутніх офіцерів правоохоронної діяльності збройних сил України в умовах бакалаврату | |
Валентин Близнюк | 25-47 |
Підготовка керівного складу у сфері цивільного захисту у 1980–2020 роках | |
Євген Богданов | 48-63 |
Критеріальний апарат дослідження сформованості гармонійних міжособистісних відносин майбутніх учителів початкових класів | |
Олена Борзик | 64-77 |
Проектування вдосконалення змісту формування компетентності фармакоекономічного обґрунтування раціональної фармакотерапії у процесі професійної підготовки магістрів фармації | |
Галина Воскобойнікова, Вікторія Довжук, Людмила Коновалова, Костянтин Косяченко | 78-93 |
Управління інноваційною діяльністю закладу професійної (професійно-технічної) освіти як педагогічна проблема | |
Валерія Докторович | 94-112 |
Особливості впровадження змішаного навчання у підготовці майбутніх менеджерів | |
Оксана Дубініна, Тетяна Бурлаєнко, Віктор Добровольський | 113-140 |
Результати діагностики готовності майбутніх психологів до професійної мобільності | |
Віта Зубко | 141-163 |
Імплементація досвіду Швеції з формування у підлітків готовності до екологічної діяльності в позашкільну освіту України | |
Інна Колодько | 164-178 |
До проблеми формування іншомовної фонетичної компетентності у дітей дошкільного віку | |
Віталіна Любива | 179-192 |
Взаємодія сім’ї та школи як важлива умова ефективності виховного процесу | |
Ольга Молчанюк | 193-205 |
Проєктна діяльність – перспективна складова освітнього процесу | |
Ольга Молчанюк, Оксана Пальчик | 206-219 |
Концептуальні підходи щодо розвитку університету менеджменту освіти в умовах освітніх змін | |
Віктор Олійник | 220-238 |
ISSN: 2218-7650