До проблеми формування іншомовної фонетичної компетентності у дітей дошкільного віку
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Базовий компонент дошкільної освіти. Міністерство освіти і науки України. [Електронний ресурс].
Доступно: https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/bazovij-komponent-doshkilnoyi-osviti-v-ukrayini
А. М. Богуш, Н. В. Гавриш, Дошкільна лінгводидактика6 теорія і методика навчання дітей рідної мови: підручник. Київ, Україна: Вища шк., 2007, 542 с. [Електронний ресурс].
Доступно: http://194.44.152.155/elib/local/sk727623.pdf
Ð. Ð?медадзе, ÐкÑÐºÑƒÑ€Ñ Ð¿Ð¾ пÑихологичеÑким иÑÑледованиÑм Ð¾Ð²Ð»Ð°Ð´ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð¸ Ð²Ð»Ð°Ð´ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð²Ñ‚Ð¾Ñ€Ñ‹Ð¼ Ñзыком. ТбилиÑи, ГрузиÑ, 1979, 229 Ñ.
Л. Л. Мацепура, «Формування та розвиток правильної іншомовної звуковимови в дітей дошкільного віку», Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького держ. пед. ун-ту, Вип. 7(2), с. 284–292, 2012.
Е. Ю. ПротаÑова, «Обучение иноÑтранному Ñзыку дошкольников: обзор теоретичеÑких позиций», Ð?ноÑтранные Ñзыки в школе, â„– 1, Ñ. 38–43, 1990.
С. В. Стойко, «Реалізація комунікативного підходу в навчанні іноземних мов», Вісник Чернігівського нац. пед. ун-ту. Серія «Педагогічні науки», Вип. 85, с. 220–223, 2011.
Н. Хомский, Язык и мышление. Москва, Россия, 1972, 123 с., с. 54.
Т. Шкваріна, Англійська мова для дітей дошкільного віку: програма, метод. рек. Київ, Україна, 2008, 112 с.
Энциклопедия профессионального образования. Москва, Россия, 1998, Т. 1, с. 454–455.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.