У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
| Розвиток конкурентоспроможного фахівця в коледжі | |
| Василь Базелюк | 10-23 |
| Дослідження результативності впровадження моделі управління процесом посиленої військово-фізичної підготовки учнів у військових ліцеях | |
| Геннадій Бесарабчук | 24-42 |
| Рекламна кампанія в освітній галузі | |
| Ганна Вишневська | 43-57 |
| Дистанційне навчання в закладах загальної середньої освіти як наукова проблема | |
| Оксана Віролайнен | 58-73 |
| Формування громадянської компетентності педагога нової української школи | |
| Тетяна Кравчинська | 74-88 |
| Теоретичні і практичні аспекти розвитку лідерських якостей у топ-менеджерів у вітчизняній науці й практиці | |
| Лариса Лук’янова, Ірина Андрощук, Ольга Баніт | 89-108 |
| Модель формування здоров’язбережувальної компетентності у бакалаврів медсестринства | |
| Лаура Мхітарян, Всеволод Манжуловський, Сергій Петрюк | 109-124 |
| Виховання як духовне преображення особистості | |
| Олена Отич | 125-135 |
| Провідні принципи професійного розвитку викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти | |
| Наталія Сиско | 136-152 |
| Антропологічно-ціннісна рефлексія пайдеї як культурно співвідносний шлях удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури | |
| Василь Федорець | 153-210 |
ISSN: 2218-7650