У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
Розвиток конкурентоспроможного фахівця в коледжі | |
Василь Базелюк | 10-23 |
Дослідження результативності впровадження моделі управління процесом посиленої військово-фізичної підготовки учнів у військових ліцеях | |
Геннадій Бесарабчук | 24-42 |
Рекламна кампанія в освітній галузі | |
Ганна Вишневська | 43-57 |
Дистанційне навчання в закладах загальної середньої освіти як наукова проблема | |
Оксана Віролайнен | 58-73 |
Формування громадянської компетентності педагога нової української школи | |
Тетяна Кравчинська | 74-88 |
Теоретичні і практичні аспекти розвитку лідерських якостей у топ-менеджерів у вітчизняній науці й практиці | |
Лариса Лук’янова, Ірина Андрощук, Ольга Баніт | 89-108 |
Модель формування здоров’язбережувальної компетентності у бакалаврів медсестринства | |
Лаура Мхітарян, Всеволод Манжуловський, Сергій Петрюк | 109-124 |
Виховання як духовне преображення особистості | |
Олена Отич | 125-135 |
Провідні принципи професійного розвитку викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти | |
Наталія Сиско | 136-152 |
Антропологічно-ціннісна рефлексія пайдеї як культурно співвідносний шлях удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури | |
Василь Федорець | 153-210 |
ISSN: 2218-7650