Том 8, № 37 (2019)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Розвиток конкурентоспроможного фахівця в коледжі PDF
Василь Базелюк 10-23
Дослідження результативності впровадження моделі управління процесом посиленої військово-фізичної підготовки учнів у військових ліцеях PDF
Геннадій Бесарабчук 24-42
Рекламна кампанія в освітній галузі PDF
Ганна Вишневська 43-57
Дистанційне навчання в закладах загальної середньої освіти як наукова проблема PDF
Оксана Віролайнен 58-73
Формування громадянської компетентності педагога нової української школи PDF
Тетяна Кравчинська 74-88
Теоретичні і практичні аспекти розвитку лідерських якостей у топ-менеджерів у вітчизняній науці й практиці PDF
Лариса Лук’янова, Ірина Андрощук, Ольга Баніт 89-108
Модель формування здоров’язбережувальної компетентності у бакалаврів медсестринства PDF
Лаура Мхітарян, Всеволод Манжуловський, Сергій Петрюк 109-124
Виховання як духовне преображення особистості PDF
Олена Отич 125-135
Провідні принципи професійного розвитку викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти PDF
Наталія Сиско 136-152
Антропологічно-ціннісна рефлексія пайдеї як культурно співвідносний шлях удосконалення здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури PDF
Василь Федорець 153-210


ISSN: 2218-7650