Провідні принципи професійного розвитку викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Л. Ф. Ð?льичев, ФилоÑофÑкий ÑнциклопедичеÑкий Ñловарь. МоÑква, РоÑÑиÑ: Сов. ÑнциклопедиÑ, 1983, 836 Ñ.
В. Яременко, О. Сліпушко, Новий тлумачний словник української мови, у 3-х т., 2-ге вид. Київ, Україна: Вид-во «АКОНІТ», 2007, т. 1, 926 с.
А. М. Прохоров, и др. Большой энциклопедический словарь. Москва, Россия: Большая рос. энцикл., Санкт Петербург, Россия: Норинт, 1997, 1456 с.
С. У. Гончаренко, Український педагогічний словник. Київ, Україна: Либідь, 1997, 374 с.
І. А. Зязюн, Філософія педагогічної дії. Київ, Черкаси: Україна: ЧПУ ім. Богдана Хмельницького, 2008, 608 с.
Т. В. Новацький, Людська праця. Аналіз поняття, пер. з польської Юлії Родик. Львів, Україна: Літопис, 2010, 182 с.
В. Г. Кремень, «Філософія людиноцентризму як теоретична складова національної ідеї», Дзеркало тижня, № 31, 2005.
В. В. Олійник, Наукові основи управління підвищенням кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти. Київ, Україна: Міленіум, 2003, 594 с.
Э. Ф. Зеер, Концепция инженерно-педагогического образования. Свердловск, СССР: Свердл. инж.-пед. ин-т, 1989, 27 с.
Ð’. Ð. Федоров, ПрофеÑÑионально-педагогичеÑкое образование: теориÑ, Ñмпирика, практика. Ектеринбург, РоÑÑиÑ: Ð?зд-во Урал. гоÑ. проф.-пед. ун-та, 2001, 330 Ñ.
С. П. Романов, «Развитие дуальной системы инженерно-педагогического образования в высшем учебном заведении», дис. д-ра наук. Н. Новгород, Россия, 2008, 405 с.
Е. РучаевÑкаÑ, «Ð?нтегрированнаÑ, многоуровневаÑ, Ð¸Ð½Ð½Ð¾Ð²Ð°Ñ†Ð¸Ð¾Ð½Ð½Ð°Ñ Ð¼Ð¾Ð´ÐµÐ»ÑŒ ÑƒÑ‡Ñ€ÐµÐ¶Ð´ÐµÐ½Ð¸Ñ Ð½Ð¾Ð²Ð¾Ð³Ð¾ типа», Педагог профеÑÑиональной школи. Київ, Україна: Ðаук. Ñвіт, вип. 6, Ñ. 241–254, 2004.
І. Є. Каньковський, Система професійної підготовки інженерів-педагогів автотранспортного профілю. Хмельницький, Україна: ФОП Цюпак А. А., 2014, 562 с.
Л. Б. Лук’янова, Концепція розвитку освіти дорослих в України. Ніжин, Україна: ПП Лисенко М. М., 2011, 24 с.
Л. Б. Лук’янова, Концепція розвитку освіти дорослих в України, вид. 2-ге, допов. Київ, Україна: ДКС-Центр, 2016, 25 с.
Верховна Рада України. (2017, Верес. 28). Закон № 38–39, ст. 380 «Про освіту». [Електронний ресурс].
Доступно: http://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19.
Міністерство освіти і науки України. (2018, Лип. 16). Наказ № 776 «Про затвердження Концепції розвитку педагогічної освіти». [Електронний ресурс]. Доступно: https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-koncepciyi-rozvitku-pedagogichnoyi-osviti.
Кабінет Міністрів України. (2017, Груд. 13) Розпорядження № 903-р. «Про затвердження плану заходів на 2017–2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа"». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/903-2017-%D1%80.
Кабінет Міністрів України. (2019, Черв. 12). Розпорядження № 419-р. «Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері професійної (професійно-технічної) освіти "Сучасна професійна (професійно-технічна) освіта" на період до 2027 року». [Електронний ресурс]. Доступно: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/419-2019-%D1%80?lang=uk.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.