У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти.
для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
| Сучасні вимоги до професійного розвитку викладачів кафедр менеджменту закладів вищої освіти республіки Польща | |
| Ірина Андрощук | 9-17 |
| Критерії та показники готовності вчителів до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності | |
| Оксана Дубініна | 18-27 |
| Основні напрями формування готовності педагога до інноваційної діяльності закладів професійної освіти | |
| Світлана Заславська | 28-37 |
| Зміст професійної підготовки студентів факультету педагогічної освіти в контексті компетентнісного підходу | |
| Людмила Кашуба | 38-47 |
| Сучасний стан вокальної підготовки вчителя музичного мистецтва в системі післядипломної педагогічної освіти | |
| Анастасія Лавринець | 48-55 |
| Вивчення індивідуальних особливостей студентів в освітньому процесі | |
| Наталя Мажник | 56-66 |
| Ґенеза термінологічного апарату проблеми формування базових компетентностей майбутніх фахівців судноводіння | |
| Марина Мусоріна | 67-79 |
| Компетенція, компетентність, медіакомпетентність: аналіз термінології | |
| Наталія Приходькіна | 80-88 |
| Підготовка майбутнього вчителя початкових класів до роботи в інформаційному освітньому середовищі | |
| Анастасія Ратушинська | 89-99 |
| Розвиток мистецьких компетентностей майбутніх вчителів образотворчого мистецтва в умовах педагогічного коледжу | |
| Валерій Ружицький | 100-108 |
| Сучасні вимоги щодо якості професійної освіти в Україні | |
| Тетяна Стойчик | 109-116 |
| Використання технології «веб-квест» для організації самостійної роботи студентів | |
| Олена Тимченко | 117-125 |
| Умови оранізації самостійної пізнавальної діяльності вчителів у процесі підвищення кваліфікації | |
| Олена Тонне | 126-136 |
| Концептуалізація антропологічної моделі здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури | |
| Василь Федорець | 137-178 |
ISSN: 2218-7650