Зміст професійної підготовки студентів факультету педагогічної освіти в контексті компетентнісного підходу
Анотація
В умовах входження України на європейський ринок, вища освіта повинна забезпечувати якісну підготовку спеціаліста з інноваційним типом мислення, високою культурою, економічною грамотністю, вмінням швидко адаптуватися до нововведень освіти. У статті пропонується розглянути готовність майбутніх вчителів до формування компетентностей осіб із проблемами у розвитку. Подаються діагностичні матеріали щодо готовності студентів напряму «Спеціальна освіта» та «Початкова освіта» до навчання осіб із психофізичними порушеннями, а також запропонований спецкурс з проблеми формування соціально-економічної компетентності студентів педагогічного факультету.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Бондарчук О. І. Модель особистісного зростання майбутніх фахівців / О. І. Бондарчук // Особистісне зростання: теорія і практика : тези І Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф. за міжнар. участю (м. Житомир, 22 квіт. 2016 р.). — Житомир, 2016. — С. 9–12.
Кашуба Л. В. Економічна соціалізація дітей в умовах євроінтеграції / Л. В. Кашуба, Н. Чабан, О. Черешнюк // Вісник Львівського ун-ту. — Львів, 2016. — Вип. 30. — С. 33-42. — (Серія «Педагогічна»).
Кремень В. Г. Інтелектуальна еліта в контексті людиноцентризму / В. Г. Кремень // Еліта, обдарованість, людино центризм : матеріали Міжнар. наук. конф. (26 лют. 2010 р., м. Київ) ; АПН України, Ін-т обдарованої дитини. — Київ : НАПН України, 2010. — С. 4–8.
ОÑтровÑÐºÐ°Ñ Ð•. Ð. ОÑобенноÑти Ñ€Ð°Ð·Ð²Ð¸Ñ‚Ð¸Ñ Ñоциальной компетентноÑти взроÑлых лиц Ñ Ð°ÑƒÑ‚Ð¸Ð·Ð¼Ð¾Ð¼ / Е. Ð. ОÑтровÑÐºÐ°Ñ // ÐœÐ¾Ð´ÐµÑ€Ð½Ð¸Ð·Ð°Ñ†Ð¸Ñ Ð¿Ñ€ÐµÐ´Ð¿Ñ€Ð¾Ñ„ÐµÑÑионального и начального профеÑÑионального Ð¾Ð±Ñ€Ð°Ð·Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð»Ð¸Ñ† Ñ Ð½Ð°Ñ€ÑƒÑˆÐµÐ½Ð¸Ñми интеллекта : материалы Ð’ÑероÑ. науч.-практ. конф. (г. МоÑква, 7–8 ноÑÐ±Ñ€Ñ 2012 г.) ; под науч. ред. Ð?. Ðœ. Яковлевой. — Ðœ. : ГБОУ ВГО МГПУ, 2012. — С. 101–105.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.