Критерії та показники готовності вчителів до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності
Анотація
У статті проаналізовано готовність вчителів до застосування Інтернет-технологій у професійній діяльності, виокремлено критерії та показники визначення такої готовності, розглянуто педагогічні складові розвитку готовності вчителів закладу освіти до застосування Інтернет-технологій. Розкрито педагогічну доцільність використання Інтернет-технологій у професійній діяльності вчителя. Проаналізовано термінологічні поняття «критерій» і «показник», враховуючи різні підходи до тлумачення цих понять. Відзначено, що термін «критерій» є ширшим за своїм змістом, ніж термін «показник», та визначається як мірило, тобто правило, яким треба користуватися під час діагностування. На основі виокремлених критеріїв і показників їх прояву показано рівні визначення готовності вчителів до застосування Інтернет-технологій у професійній діяльності: низький, середній, достатній і високий.
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Білоусова Л. Аспекти підготовки майбутнього вчителя до реалізації дидактичного потенціалу Інтернет-технологій у практиці навчання [Електронний ресурс] / Л. Білоусова, С. Криштоф // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи. — 2012. — № 42(1). — С. 7–13. — Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppps_2012_42%281%29__3. — Дата звернення: 13.03.2018. — Назва з екрана.
Большой толковый словарь иностранных слов: в 3 т. / сост. : М. А. Надель-Червинская, П. П. Червинский. — Ростов н/Д : Феникс, 1995. — Т. 2. — 528 с.
Вітвицька С. С. Методологічні основи ступеневої педагогічної освіти / С. С. Вітвицька // Вісник Житомирського держ. ун-ту ім. Івана Франка. — Житомир : Вид-во ЖДУ ім. Івана Франка, 2005. — Вип. 21. — С. 8–11.
Дущенко О. Готовність майбутнього вчителя інформатики до застосування інтернет-технологій у професійній діяльності / О. Дущенко // Науковий вісник Мелітопольського держ. пед. ун-ту. — 2015. — № 1. — С. 327–333. — (Серія «Педагогіка»). DOI: 10.7905/нвмдпу.v0i14.1089 (ukr).
Ожегов С. Ð?. Словарь руÑÑкого Ñзыка : около 70 000 Ñлов / С. Ð?. Ожегов ; под ред. чл.-корр. ÐРСССРÐ. Ю. Шведовой. – 23-е изд., иÑпр. — Ðœ. : РуÑ. Ñз., 1991. — 917 Ñ.
Побірченко Н. Інноваційні підходи до підготовки майбутніх учителів у контексті реформування системи вищої педагогічної освіти / Н. Побірченко // Рідна школа. — 2003. — № 3. — С. 3–5.
Пуховська Л. П. Професійна підготовка вчителів у Західній Європі: спільність і розбіжності / Л. П. Пуховська. — Київ : Вища шк., 1997. — 180 с.
Старєва А. М. Аналіз стратегій розвитку закордонного досвіду професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів / А. М. Старєва // Науковий вісник Миколаївського держ. пед. ун-ту. Педагогічні науки : зб. наук. пр. — Миколаїв : МДУ, 2003. — Вип. 5. — С. 92–100.
Столяренко О. В. Моделювання педагогічної діяльності у підготовці фахівця : навч.-метод. посіб. / О. В. Столяренко. — Вінниця : Нілан-ЛТД, 2015. — 196 с.
Федорук А. Л. Критерії та показники готовності майбутнього вчителя інформатики до роботи в класах фізико-математичного профілю / А. Л. Федорук // Вісник Чернігівського національного пед. ун-ту ім. Т. Г. Шевченка : наук. часопис. — Чернігів : ЧНПУ, 2015. — № 130. — С. 223–227.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.