Сучасні вимоги щодо якості професійної освіти в Україні

Тетяна Стойчик

Анотація


У статті розглядаються основні напрями реформування освіти, питання якості освіти, зокрема професійної, чинники, які впливають на її якість. Проаналізовано зміст освітніх стандартів і рівень компетентності педагога професійного навчального закладу та їх вплив на якість підготовки фахівців.


Ключові слова


конкурентоздатний фахівець; професійний навчальний заклад; освітній стандарт; компетентнісний підхід; інноваційна педагогічна діяльність.

Повний текст:

PDF

Посилання


Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології : навч. посіб. / І. М. Дичківська. — Київ : Академвидав, 2004. — 352 с.

Казаков В. Г. Качество образования. Слагаемые качества образования / В. Г. Казаков. — Оренбург, 2001. — С. 38–43.

Ляшенко О. І. Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему/ О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. — 2015. — № 4. — С. 38–43.

Марцева Л. А. Теоретичні та методологічні основи професійної підготовки молодших спеціалістів радіотехнічного профілю : дис. … д-ра пед. наук : спец. 13.00.04 / Л. А. Марцева ; Нац. акад. пед. наук України, Львів. наук. практ. центр ін-ту проф.-техн. освіти. — Львів, 2015. — 519 с.

Національна доповідь про стан і перспективи розвитку освіти в Україні / Нац. акад. пед. наук України ; [редкол. : В. Г. Кремень (голова), В. І. Луговий (заст. голови), О. Я. Савченко (заст. голови)] ; за заг. ред. В. Г. Кременя. — Київ : Пед. думка, 2016. — 448 с.

Пінчук Є. А. Модернізація української системи освіти як теоретико-філософська і практична проблема : дис. … д-ра філос. наук : спец. 09.00.10 «Філософія освіти» / Є. А. Пінчук. — Київ, 2010. — 379 с.

Саух П. Алгоритм реалізації Я-концепції особистості у процесі професійного самовизначення / П. Саух // Я-концепція академіка Неллі Ничкало у вимірі професійного розвитку особистості : зб. наук. пр. [редкол. І. А. Зязюн (голова), О. М. Отич [та ін.] ; упоряд. О. М. Отич, О. М. Боровик ; Нац. академія пед. наук України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. — Київ, 2014. — 544 с.

Сушенцева Л. Л. Формування професійної мобільності майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах: теорія і практика : монографія / Л. Л. Сушенцева ; за ред. акад. НАПН України Н. Г. Ничкало. — Кривий Ріг : Видав. дім, 2011. — 438 с.

Шалашова М. М. Профессиональное развитие педагогических работников: сложившаяся практика и пути модернизации // Вісник післядипломної освіти : зб. наук. пр. / НАПН України ДВНЗ «Ун-т менедж. освіти» ; голов. ред. В. В. Олійник ; редкол. О. Л. Ануфрієва [та ін.]. — Київ : АТОПОЛ, 2015. — Вип. 14(27). — 260 с. — С. 188–196.

Ягоднікова В. Дослідження суб’єктивних чинників, що впливають на ефективність педагогічної діяльності у вихованні / В. Ягоднікова // Нова педагогічна думка : наук.-метод. журн. — 2013. — № 3(75). — 162 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.