Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
| Теоретичний аналіз проблеми креативності у контексті творчого характеру професійної діяльності | |
| Світлана Байда | 10-24 |
| Умови самоактуалізації викладачів закладів вищої освіти | |
| Олександра Брюховецька, Тетяна Чаусова | 25-39 |
| Внутрішній зміст і структурно-динамічні характеристики професійного здоров’я педагогів: інтегративний підхід | |
| Тетяна Дзюба | 40-56 |
| Теоретичний аналіз особливостей професійної самореалізації практичних психологів | |
| Анна Єфімова | 57-70 |
| Expert approach in evaluating specialists | PDF (English) |
| Oleksandr Sannikov | 71-88 |
| Дослідження рівнів самоактуалізації викладачів закладів фахової передвищої освіти | |
| Любомира Тягур | 89-102 |
| Кадровий профайлінг як технологія управління персоналом | |
| Зінаїда Смутчак | 103-116 |
| Забезпечення стійкості результатів міжнародних донорських програм та проєктів місцевого розвитку в контексті децентралізації в Україні: методи та рекомендації для керівників проєктів | |
| Олена Алейнікова, Галина Бережна, Оксана Ковтун | 117-142 |
| Усиновлення дитини, біологічні батьки якої з’явилися після оголошення їх судом померлими: нормативно-правовий аспект | |
| Олена Антонова | 143-156 |
| Вплив діджиталізації на рівень розвитку освітнього середовища у закладах професійної (професійно-технічної) освіти під час пандемії COVID-19 | |
| Микола Кириченко, Інна Отамась | 157-172 |
| Механізми публічного управління та адміністрування в системі професійної (професійно-технічної) освіти в умовах реформування та модернізації освітньої галузі | |
| Вячеслав Максимчук | 173-197 |
| Нова сутність управлінської культури – важлива цінність політики змін в Україні | |
| Марія Пірен, Олег Шманько | 198-212 |
| Державне регулювання інноваційного розвитку освітньої галузі на засадах стратегічного управління | |
| В’ячеслав Супрун | 213-235 |
| Механізми публічного управління інноваційним розвитком сфери зайнятості населення України | |
| Костянтин Супрун | 236-266 |
ISSN: 2522-9931