Теоретичний аналіз проблеми креативності у контексті творчого характеру професійної діяльності
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Г. С. Батищев, Введение в диалектику творчеÑтва. Санкт-Петербург, РоÑÑиÑ: РХГÐ?, 1997, 190 Ñ.
В. С. Библер, Мышление как творчество (введение в логику мыслительного диалога). Москва, Россия, 1975, 165 с.
Г. Я. Буш, Диалогика и творчество. Рига, Латвия: Авотс, 1985, 220 с.
Н. Є. Гоцуляк, «Психологічні особливості розвитку професійної креативності викладача іноземної мови», дис. канд. наук 19.00.07; Хмельницький НА ДПСУ ім. Б. Хмельницького. Хмельницький, 2007, 210 с.
P. M. ГрановÑкаÑ, Ю. С. КрижанÑкаÑ, ТворчеÑтво и преодоление Ñтереотипов. Санкт-Петербург, РоÑÑиÑ: Ð?матон, 1994, 239 Ñ.
А. М. Матюшкин, «Концепция творческой одаренности», Вопросы психологии, № 6, с. 29–33, 1989.
О. Драгославю, Креативный леверидж. Москва, Россия: Бренд-менеджмент, 2005, 44 с.
Я. А. Пономарев, Психология творчества. Москва, Россия: Наука, 1976, 303 с.
В. Н. Пушкин, Эвристика – наука о творческом мышлении. Москва, Россия: Политиздат, 1967, 271 с.
A. M. СтолÑров, МетодологичеÑкие оÑновы изобретательÑкого творчеÑтва. МоÑква, РоÑÑиÑ: Ð’ÐÐ?Ð?ПÐ?, 1989, 232 Ñ.
Стратегії творчої діяльності: школа В. О. Моляко; В. О. Моляко, Ред. Київ, Україна: «Освіта України», 2008, 702 c.
Е. Л. Яковлева, Психология развития творческого потенциала личности. Москва, Россия: Флинта, 1997, с. 86–93.
В. А. Якунин, Педагогическая психология: учеб. пособие; Европ. ин-т экспертов. Санкт-Петербург, Россия: Полиус, 1998, 639 с.
Т. С. Яценко, Психологічні основи групової психокорекції. Київ, Україна: Либідь, 1996, 264 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.