Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
Інформація та соціальна інформація як предметна сфера психологічних та міждисциплінарних досліджень | |
Галина Бевз, Аліна Мельник | 10-32 |
Навчально-науковий інститут менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти». | |
Олександра Брюховецька | 33-50 |
Емпіричне дослідження взаємозв’язку стереотипного образу професії психолог із проявом рефлексії у студентів психологів | |
Оксана Давидова | 51-67 |
Категорія тексту поколінь: соціокультурний аспект | |
Наталія Довгань | 68-83 |
Ситуативне використання засобів психологічного впливу в управлінській діяльності директора школи | |
Іван Жебчук | 84-101 |
Thoroughness as a factor of personality’s decision-making | PDF (English) |
Oleksandr Sannikov | 102-121 |
Дослідження психологічної компетентності педагогічних працівників закладів професійної (професіно-технічної) освіти | |
Наталія Торба, Надія Верченко | 122-138 |
Pandemic of COVID-19 as key impact factor on labour market in Ukraine | PDF (English) |
Zinaida Smutchak | 139-153 |
Теоретичні основи державного управління в умовах соціалізму із китайською специфікою | |
Альфред Кураташвілі | 154-182 |
Медіація як альтернативний спосіб вирішення адміністративних спорів: зарубіжний та вітчизняний досвід | |
Ярослав Сандрачук | 183-199 |
Гендерний підхід та гендерно-орієнтоване бюджетування освіти як пріоритет державної політики України | |
В’ячеслав Супрун | 200-230 |
ISSN: 2522-9931