Дослідження психологічної компетентності педагогічних працівників закладів професійної (професіно-технічної) освіти
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
І. Д. Бех, «Компетентнісний підхід у сучасній освіті», Інститут проблем виховання НАПН України, 2012. [Електронний ресурс]. Доступно: http://www.ipv.org.ua/component/content/article/8-beh/56-2012-09-04-22-32-01.html
Ю. В. Бутан, «Психологічна компетентність вчителя в умовах нової української школи», Психологічна культура вчителя в контексті викликів сучасності: на Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. Тернопіль, 2017, с. 38.
Ж. П. Вірна, Основи професійної орієнтації: навч. посіб. Луцьк, Україна: РВВ «Вежа», 2003, 154 с.
В. Головінов, I. Гапоненко, «Психолого-педагогічне проектування у виховній систем ПТНЗ», Професійно-технічна освіта, № 3, с. 6–9, 2004.
С. В. Кондратьева, «Психолого-педагогические аспекты проблемы понимания людьми друг друга», Психология межличностного познания. Москва, Россия, 1981, с. 158–174.
Л. А. Лазаренко, «Психологічна компетентність педагога як чинна професіоналізації», Сучасні наукомісткі технології, № 1, с. 67, 2008.
Н. І. Мачинська, «Психологічна компетентність-необхудна складова професійної компетентності майбутнього фахівця», Інженерні та освітні технології в електротехнічних i комп'ютерних системах, № 1, с. 123–128, 2013.
8] «Нова українська школа. Концептуальні засади реформування середньої школи», Інформаційний вісник МОН України, с. 10, 2016.
Познание и общение / Б. Ф. Ломова, А. В. Беловой, М. Коула; Ред. Москва, Россия, 1988.
Л. Г. Подоляк, В. І. Юрченко, Психологія вищої школи: підручник. Київ, Україна: Каравела, 2011, 360 с.
Психология и педагогика / А. А. Бодалева; Ред. Москва, Россия, 2002.
Е. В. Рамзані, «Сутність поняття психологічної компетентності вчителя», Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 2(61), 2014.
В. О. Радкевич, «Компетентнісний підхід до забезпечення якості професійної освіти і навчання», Науково-методичне забезпечення професійної освіти і навчання: на Звітній наук.-практ. конф. (м. Київ, 29 берез. 2012 р.); Ін-т професійно-технічної освіти НАПН України; В. О. Радкевич; Ред. Київ, Україна: ІПТО НАПН України, 2012, Т. 1. [Електронний ресурс]. Доступно: http://www.uk.xlibx.com/4istoriya/74881-1-naukovo-metodichne-zabezpechennya-profesiynoi-osviti-navchannya-tezizvitnoi-naukovo-praktichnoi-konferencii-m-kiiv.php
А. А. Реан, Психология познания педагогом личности учащегося. Москва, Россия, 1990.
А. А. Реан, Я. Л. Коломинский, Социальная педагогическая психология. Санкт-Петербург, Россия, 1999.
Н. А. Рождественская, «Роль стереотипов в познании человека человеком», Вопросы психологии, № 4, с. 69–76, 1986.
О. Д. Рущак, «Психологічна компетентність педагога як умова ефективного виконання професійної діяльності»: Психологічна культура вчителя в контексті викликів сучасності: на Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю. Тернопіль, 2017, с. 227.
Л. М. Сергеєва, «Сучасні орієнтири змісту управлінської компетентності керівника навчального закладу», Теорія та методика управління освітою, № 3, 2010.
К. Д. УшинÑкий, Проблемы педагогики. Львов, Украина: Ð?зд-во УРÐО, 2002, 592 Ñ. (ÐÐ¾Ð²Ð°Ñ Ð¿ÐµÐ´Ð°Ð³Ð¾Ð³Ð¸Ñ‡ÐµÑÐºÐ°Ñ Ð±Ð¸Ð±Ð»Ð¸Ð¾Ñ‚ÐµÐºÐ°).
К. Д. УшинÑкий, Человек как предмет воÑпитаниÑ: опыт педагогичеÑкой антропологии. МоÑква, РоÑÑиÑ: ФÐÐ?Ð -ПРЕСС, 2004, 576 Ñ.
Л. І. Шевчук, «Основні напрями методичної роботи у професійно-технічних навчальних закладах з підготовки педагогів до формування фахової компетентності майбутніх кухарів», Професійна освіта: проблеми і перспективи, Вип. 13, с. 70–73, 2017.
О. Щербак, «Педагог професійної школи: пошук нових підходів», Професійно-технічна освіта, 2003, спецвип.
О. І. Щербак, «Освіта дорослих у контексті неперервності навчання», Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи,Вип. 1, с. 53–60, 2016.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.