Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
Формування толерантності до професійного стресу у керівників закладів середньої освіти | |
Олександра Брюховецька | 10-24 |
Stigmatization of people with disability as a psychological barrier towards integration to social life | PDF (English) |
Viktoriia Overchuk | 25-38 |
Типізація корекційних педагогів на основі професійно-особистісних якостей | |
Марина Омельченко | 39-54 |
Основні підходи до вивчення проблеми психологічного здоров’я особистості в науковій літературі | |
Ігор Прошукало | 55-72 |
Порівняльний аналіз підходів до вивчення життєстійкості особистості як психологічного феномену | |
Ольга Решетник | 73-90 |
Зв’язок між асоціаціями власної особистості юнацтва та батьківщини | |
Діана Сабол | 91-106 |
Психологічний ресурс толерантності: самоприйняття та його функції | |
Ольга Саннікова, Ірина Гордієнко | 107-123 |
Теоретичний аналіз психологічних чинників профілактики конфліктів у освітньому процесі закладів професійної (професійно-технічної) освіти | |
Наталія Торба | 124-138 |
Способи вирішення типових ситуацій непорозуміння у крос-культурній парі | |
Тетяна Чиркова | 139-154 |
ISSN: 2522-9931