Типізація корекційних педагогів на основі професійно-особистісних якостей
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
М. С. Омельченко, «Особливості розвитку свідомості корекційного педагога в період професійної адаптації», Теорія і практика сучасної психології, № 6, с. 22–26, 2018.
В. І. Астахова, «Ще раз про громадянську відповідальність учителя», Український соціум, № 1(6), с. 10–14, 2005.
Н. П. Бобкова-Пилипенко, «Особливості професійної підготовки економістів в університетах Великої Британії та України», Наукові праці Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу «Києво-Могилянська академія», Серія: Педагогіка, Т. 199, вип. 187, с. 76–80, 2012.
С. П. Миронова, «Ценностные ориентации профессиональной подготовки коррекционных педагогов», на Междунар. науч.-метод. семинаре Подготовка дефектологов в системе высшей школы: состояние, перспективы развития, Белорус. гос. пед. ун-т им. М. Танка. Минск, Беларусь, 2005, с. 85–90.
Ф. С. Аппазов та С. Д. Яковлева, Етика дефектолога. Херсон, Украина: ПП Вишемирський В. С., 2005.
Н. М. Назарова, «Системный подход к организации профессиональной подготовки учителя-дефектолога», Дефектология, № 3, с. 78–84, 1990.
Ð?. П. ПодлаÑый, ÐšÑƒÑ€Ñ Ð»ÐµÐºÑ†Ð¸Ð¹ по коррекционной педагогике. МоÑква, РоÑÑиÑ: ВладоÑ, 2002.
Н. А. Строгова, «К вопросу о гуманизации педагогической деятельности олигофренопедагога», Дефектология, № 1, с. 3, 1999.
Л. І. Акатов, Социальная реабилитация детей с ограниченными возможностями здоровья: психологические основы. Москва, Россия: Владос, 2004.
В. В. Синявський, Професіограми і психограми професій педагогічного спрямування. Кіровоград, Україна: Імекс, 2014.
Е. Ð?. Рогов, ÐаÑÑ‚Ð¾Ð»ÑŒÐ½Ð°Ñ ÐºÐ½Ð¸Ð³Ð° практичеÑкого пÑихолога в образовании. МоÑква, РоÑÑиÑ: ВладоÑ, 1996.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.