освітні, педагогічні науки; дошкільна освіта; початкова освіта; середня освіта (за предметними спеціальностями); професійна освіта (за спеціалізаціями); спеціальна освіта

Том 32, № 61 (2025)

Вісник післядипломної освіти: зб. наукових праць. Серія «Педагогічні науки»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Статті

Цифрова компетентність бакалавра філології (перекладача): сутність, зміст та структура PDF
Антон Бережний, Анна Агейчева 10-32
Напрями розвитку неформальної освіти вчителів: узагальнення досвіду Кременчука PDF
Олена Білоножко 33-47
Factors affecting the socialization of elementary school students in modern times PDF (English)
Elmira Hasanova 48-62
Innovations in modern music pedagogy in the context of exploring ethnoculture PDF (English)
Lachin Hasanova 63-79
Socio-creative model of a teacher-learner of artificial intelligence (AI) case and a resource of professional concepts of military logistics PDF (English)
Vasyl Оllo, Serghii Myroniuk 80-97
Організаційно-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх менеджерів засобами цифрової дидактики PDF
Віталій Cавченко 98-110
Організаційно-педагогічні умови розвитку інформаційної культури майбутніх менеджерів в умовах інноваційної освітньої діяльності закладу вищої освіти PDF
Гліб Сацюк 111-127
Цифрова компетентність бакалавра маркетингу: сутність поняття та структурні компоненти PDF
Єлизавета Сидорук 128-144
Педагогічні умови розвитку іншомовних комунікативних компетентностей у здобувачів галузі 12 – Інформаційні технології PDF
Тамара Сорочан, Катерина Дерека 145-158


ISSN: 3041-184X