Напрями розвитку неформальної освіти вчителів: узагальнення досвіду Кременчука
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ / REFERENCES
О. Білоножко, «Навчально-методичне середовище для розвитку педагогічної культури вчителів в умовах відкритої освіти», на Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. Варіативні моделі й технології трансформації професійного розвитку фахівців в умовах відкритої освіти. Київ, 2022.
М. П. Вовк, Г. І. Сотська, Н. О. Філіпчук, Ю. В. Грищенко, С. О. Соломаха, Л. Ю. Султанова, Н. С. Гомеля, Технології професійного розвитку педагогів в умовах формальної і неформальної освіти. Київ, Україна : Талком, 2019. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/PbHVc7 Дата звернення: Січ. 05, 2025.
О. Кучерявий, Професійний і особистісний розвиток сучасного вчителя. Кропивницький, Україна : Імекс-ЛТД, 2021. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/xF89W8 Дата звернення: Січ. 05, 2025.
З. Рябова, Г. Єльникова, «Професійне зростання педагогів в умовах цифрової освіти», Інформаційні технології і засоби навчання, вип. 80(6), с. 369–385, 2020. https://doi.org/10.33407/itlt.v80i6.4202
В. Сидоренко, «Формальна і неформальна освіта як форми неперервного акмепрофесіогенезу педагога Нової української школи», на Всеукр. наук.-практ. конф. Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесника. Суми, 2017.
Т. Сорочан, «Методична робота: підготовка вчителів до реалізації концепції "Нова українська школа"», Методист, т. 6, с. 4–9, 2018. [Електронний ресурс]. Доступно: https://core.ac.uk/download/pdf/158553908.pdf Дата звернення: Січ. 05, 2025.
Т. Сорочан, «Професійний розвиток педагогів у післядипломній освіті», у Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи; В. Кремень, Н. Ничкало, Ред. Київ, Україна : Знання України, 2018, с. 198–205. [Електронний ресурс]. Доступно: https://is.gd/PUnyPT Дата звернення: Січ. 05, 2025.
Л. Хоружа, О. Тадеуш, «Партнерство освіти та бізнесу: в пошуках нових форм взаємодії», Неперервна професійна освіта: теорія і практика, № 1(62), с. 7–16, 2020. https://doi.org/10.28925/1609-8595.2020.1.1
S. I. Aimah, M. Ifadah, & D. A. M. Bharati, «Building Teacher’s Pedagogical Competence and Teaching Improvement through Lesson Study», Arab World English Journal, vol. 8, is. 1, рр. 66–78, 2017. https://doi.org/10.24093/awej/vol8no1.6
M. Kyrychenko, O. Prosina, Т. Kravchynska, Ya. Shvenʹ, О. Komarovska, & Т. Ivchenko, «Transformation processes in non-formal education: a project of interregional cooperation of the Ukrainian Open University of Postgraduate Education», Journal of Interdisciplinary Research, vol. 24, is. 2, pp. 156–164, 2021. [Online]. Available: https://is.gd/b3xGWZ Application date: January 05, 2025.
S. Rahman, F. Tambi, N. Z. Anny, «The importance of enhancing pedagogical skills through continuing professional development», International Journal of Research in Business and Social Science, vol. 9, is. 4, pp. 121–129, 2020. https://doi.org/10.20525/ijrbs.v9i4.757
D. Richter, M. Kunter, U. Klusmann, O. Lüdtke, & J. Baumert, «Professional development across the teaching career: Teachers’ uptake of formal and informal learning opportunities», Teaching and Teacher Education, vol. 27, is. 1, pp. 116–126, 2011. https://doi.org/10.1016/j.tate.2010.07.008
W. H. Schmidt, L. Cogan, & R. Houang, «The role of opportunity to learn in teacher preparation: An international context», Journal of Teacher Education, vol. 62, is. 2, pp. 138–153, 2011. https://doi.org/10.1177/0022487110391987
V. V. Sydorenko, O. Dzhus, R. V. Kozenko, O. A. Ivanenko, & T. M. Zavadska, «Developing Teachers’ Soft Skills within the New Educational Paradigm: Competences, Values, Indicators, Results», Acta Paedagogica Vilnensia, vol. 49, pp. 23–42, 2022. https://doi.org/10.15388/ActPaed.2022.49.2
V. Sydorenko, I. Shorobura, A. Ponomarenko, M. Dei, & O. Dzhus, «Application of technologies of formal and non-formal education for continuous professional development of the modern specialist», Revista Tempos e Espaços em Educação, vol. 13, is. 32. e-14729, 2020. https://doi.org/10.20952/revtee.v13i32.14729
ПЕРЕКЛАД, ТРАНСЛІТЕРАЦІЯ / TRANSLATED AND TRANSLITERATED
O. Bilonozhko, «Navchalno-metodychne seredovyshche dlia rozvytku pedahohichnoi kultury vchyteliv v umovakh vidkrytoi osvity», na Vseukr. nauk.-prakt. Internet-konf. Variatyvni modeli y tekhnolohii transformatsii profesiinoho rozvytku fakhivtsiv v umovakh vidkrytoi osvity. Kyiv, 2022. (in Ukrainian).
M. P. Vovk, H. I. Sotska, N. O. Filipchuk, Yu. V. Hryshchenko, S. O. Solomakha, L. Yu. Sultanova, N. S. Homelia, Tekhnolohii profesiinoho rozvytku pedahohiv v umovakh formalnoi i neformalnoi osvity. Kyiv, Ukraina : Talkom, 2019. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: https://is.gd/PbHVc7 Data zvernennia: Sich. 05, 2025. (in Ukrainian).
O. Kucheriavyi, Profesiinyi i osobystisnyi rozvytok suchasnoho vchytelia. Kropyvnytskyi, Ukraina : Imeks-LTD, 2021. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: https://is.gd/xF89W8 Data zvernennia: Sich. 05, 2025. (in Ukrainian).
Z. Riabova, H. Yelnykova, «Profesiine zrostannia pedahohiv v umovakh tsyfrovoi osvity», Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia, vyp. 80(6), s. 369–385, 2020. https://doi.org/10.33407/itlt.v80i6.4202 (in Ukrainian).
V. Sydorenko, «Formalna i neformalna osvita yak formy neperervnoho akmeprofesiohenezu pedahoha Novoi ukrainskoi shkoly», na Vseukr. nauk.-prakt. konf. Innovatsii v osviti i pedahohichna maisternist uchytelia-slovesnyka. Sumy, 2017. (in Ukrainian).
T. Sorochan, «Metodychna robota: pidhotovka vchyteliv do realizatsii kontseptsii "Nova ukrainska shkola"», Metodyst, t. 6, s. 4–9, 2018. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: https://core.ac.uk/download/pdf/158553908.pdf Data zvernennia: Sich. 05, 2025. (in Ukrainian).
T. Sorochan, «Profesiinyi rozvytok pedahohiv u pisliadyplomnii osviti», u Kontseptualni zasady rozvytku osvity doroslykh: svitovyi dosvid, ukrainski realii i perspektyvy; V. Kremen, N. Nychkalo, Red. Kyiv, Ukraina : Znannia Ukrainy, 2018, s. 198–205. [Elektronnyi resurs]. Dostupno: https://is.gd/PUnyPT Data zvernennia: Sich. 05, 2025. (in Ukrainian).
L. Khoruzha, O. Tadeush, «Partnerstvo osvity ta biznesu: v poshukakh novykh form vzaiemodii», Neperervna profesiina osvita: teoriia i praktyka, № 1(62), s. 7–16, 2020. https://doi.org/10.28925/1609-8595.2020.1.1 (in Ukrainian).
S. I. Aimah, M. Ifadah, & D. A. M. Bharati, «Building Teacher’s Pedagogical Competence and Teaching Improvement through Lesson Study», Arab World English Journal, vol. 8, is. 1, рр. 66–78, 2017. https://doi.org/10.24093/awej/vol8no1.6 (in English).
M. Kyrychenko, O. Prosina, Т. Kravchynska, Ya. Shvenʹ, О. Komarovska, & Т. Ivchenko, «Transformation processes in non-formal education: a project of interregional cooperation of the Ukrainian Open University of Postgraduate Education», Journal of Interdisciplinary Research, vol. 24, is. 2, pp. 156–164, 2021. [Online]. Available: https://is.gd/b3xGWZ Application date: January 05, 2025. (in English).
S. Rahman, F. Tambi, N. Z. Anny, «The importance of enhancing pedagogical skills through continuing professional development», International Journal of Research in Business and Social Science, vol. 9, is. 4, pp. 121–129, 2020. https://doi.org/10.20525/ijrbs.v9i4.757 (in English).
D. Richter, M. Kunter, U. Klusmann, O. Lüdtke, & J. Baumert, «Professional development across the teaching career: Teachers’ uptake of formal and informal learning opportunities», Teaching and Teacher Education, vol. 27, is. 1, pp. 116–126, 2011. https://doi.org/10.1016/j.tate.2010.07.008 (in English).
W. H. Schmidt, L. Cogan, & R. Houang, «The role of opportunity to learn in teacher preparation: An international context», Journal of Teacher Education, vol. 62, is. 2, pp. 138–153, 2011. https://doi.org/10.1177/0022487110391987 (in English).
V. V. Sydorenko, O. Dzhus, R. V. Kozenko, O. A. Ivanenko, & T. M. Zavadska, «Developing Teachers’ Soft Skills within the New Educational Paradigm: Competences, Values, Indicators, Results», Acta Paedagogica Vilnensia, vol. 49, pp. 23–42, 2022. https://doi.org/10.15388/ActPaed.2022.49.2 (in English).
V. Sydorenko, I. Shorobura, A. Ponomarenko, M. Dei, & O. Dzhus, «Application of technologies of formal and non-formal education for continuous professional development of the modern specialist», Revista Tempos e Espaços em Educação, vol. 13, is. 32. e-14729, 2020. https://doi.org/10.20952/revtee.v13i32.14729 (in English).
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.