У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
| Участь у просоціальній діяльності як складова розвитку соціальної активності майбутніх фахівців соціономічних професій | |
| Катерина Аверіна | 10-29 |
| Моделі прийняття управлінських рішень освітніми менеджерами в умовах реформування та децентралізації | |
| Григорій Білянін, Олександра Поляк | 30-43 |
| Корекція розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями засобами фізичного виховання | |
| Віктор Гладуш, Алла Висоцька, Сергій Дубовський | 44-62 |
| Фахова підготовка майбутніх соціальних працівників до гендерно чутливої соціальної роботи | |
| Олена Гончаренко | 63-76 |
| Вітчизняні та європейські практики розвитку громадянських компетентностей керівників закладів освіти | |
| Марина Єщенко | 77-90 |
| Проєктна діяльність як педагогічна умова формування проєктної компетентності майбутніх фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи | |
| Наталя Іванова | 91-105 |
| Формування готовності вчителів математики навчати проведення обґрунтувань у стереометричних задачах | |
| Вадим Кірман, Людмила Харлаш | 106-127 |
| Роль післядипломної педагогічної освіти у формуванні готовності вчителів природничих спеціальностей до розвитку підприємницької компетентності старшокласників | |
| Наталія Куриш | 128-144 |
| Аналіз проблеми навчання фахівців з питань цивільної безпеки у зарубіжних наукових джерелах | |
| Віктор Михайлов, Анна Демків | 145-165 |
| Розвиток професійних компетентностей вчителя в умовах реформування системи загальної середньої освіти | |
| Тетяна Мотуз | 166-179 |
| Сприятливий соціальний клімат в учнівському інклюзивному колективі | |
| Людмила Ніколенко, Вєра Шилонова | 180-197 |
| Духовно-моральне виховання молоді в спадщині Андрея Шептицького | |
| Олег Огірко | 198-218 |
| Інституалізація соціальної роботи щодо реабілітації дітей та молоді з інвалідністю (на прикладі міста Києва) | |
| Лариса Остролуцька | 219-237 |
| Вдосконалення іншомовної компетенції за допомогою мобільного додатку «Інстаграм» | |
| Антоніна Прокопенко, Валерія Рава | 238-252 |
| Роль критичного мислення та рефлексивної культури вчителів біології у формуванні професійних компетентностей | |
| Ганна Сидоренко, Тетяна Турицька | 253-266 |
ISSN: 2218-7650