У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
| Тенденції розвитку форм підвищення кваліфікації педагогічних кадрів в Україні | |
| Віктор Гладуш | 10-31 |
| Перспективи розвитку вітчизняної моделі освіти дорослих в контексті соціокультурних трансформацій | |
| Андрій Єрмоленко | 32-48 |
| Критерії моніторингу освітнього процесу та досвід управління його якістю у християнській школі для дівчат | |
| Ганна Зварич | 49-62 |
| Конкурентоспроможність закладу загальної середньої освіти: управлінський аспект | |
| Алла Літкевич | 63-77 |
| Підвищення кваліфікації як фактор компетентнісного зростання керівних кадрів професійної освіти | |
| Алевтина Молчанова, Вікторія Купрієвич | 78-98 |
| Наукові основи розвитку критичного мислення керівника закладу загальної середньої освіти в системі післядипломної педагогічної освіти України | |
| Олена Овадюк | 99-112 |
| Структура управлінської компетентності керівника освітнього закладу в системі післядипломної педагогічної освіти | |
| Петро Олешко, Неля Кінах | 113-132 |
| Управління самоосвітою вчителя як пріоритетною формою саморозвитку професійної компетентності в опорному закладі освіти | |
| Олена Онаць, Михайло Топузов | 133-153 |
| Конвергентна концепція компетентності як спосіб для розкриття феноменології буття в здоров’язбережувальній діяльності вчителя фізичної культури | |
| Василь Федорець | 154-206 |
ISSN: 2218-7650