У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
Упровадження іміджології як компоненти змісту магістерської підготовки викладачів у закладах вищої освіти | |
Олена Апостол | 9-22 |
Формування цифрової культури педагогічних працівників у закладах професійної освіти | |
Олександр Базелюк | 23-36 |
Формування компетентності майбутнього менеджера освіти як провідне завдання сучасної освітньої політики | |
Віктор Берека | 37-50 |
До проблеми розвитку творчого потенціалу керівників закладів професійно-технічної освіти | |
Наталія Голя | 51-68 |
Забезпечення якості підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів професійно-технічної освіти в системі неперервної професійної освіти | |
Анастасія Денисова | 69-82 |
Paradoxes in the implementation of psychological consulting for teachers in the slovak republic | PDF (English) |
Soňa Kariková, Beata Kosová | 83-93 |
Освітній кластер як альтернативна модель професійного розвитку керівників закладів освіти | |
Наталія Клокар | 94-109 |
Підготовка фахівців до викладацької діяльності у технічних вишах України в 1920–1930 роках | |
Галина Лисенко | 110-125 |
Prowadzenie indywidualnego przypadku a case management: analiza teoretyczna | PDF (English) |
Mariola Mirowska | 126-140 |
Реалізація політики з реформування освіти та запровадження концепції «Нова українська школа» у ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» | |
Вікторія Сидоренко | 141-158 |
Педагогічна діяльність як вагомий чинник розвитку організаційної культури керівника закладу освіти | |
Ганна Тимошко | 159-175 |
Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури: патопедагогічний аспект | |
Василь Федорець | 176-216 |
Формування морально-духовних цінностей майбутніх психологів у процесі фахової підготовки | |
Олена Шолох | 217-230 |
ISSN: 2218-7650