У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
| Упровадження іміджології як компоненти змісту магістерської підготовки викладачів у закладах вищої освіти | |
| Олена Апостол | 9-22 |
| Формування цифрової культури педагогічних працівників у закладах професійної освіти | |
| Олександр Базелюк | 23-36 |
| Формування компетентності майбутнього менеджера освіти як провідне завдання сучасної освітньої політики | |
| Віктор Берека | 37-50 |
| До проблеми розвитку творчого потенціалу керівників закладів професійно-технічної освіти | |
| Наталія Голя | 51-68 |
| Забезпечення якості підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів професійно-технічної освіти в системі неперервної професійної освіти | |
| Анастасія Денисова | 69-82 |
| Paradoxes in the implementation of psychological consulting for teachers in the slovak republic | PDF (English) |
| Soňa Kariková, Beata Kosová | 83-93 |
| Освітній кластер як альтернативна модель професійного розвитку керівників закладів освіти | |
| Наталія Клокар | 94-109 |
| Підготовка фахівців до викладацької діяльності у технічних вишах України в 1920–1930 роках | |
| Галина Лисенко | 110-125 |
| Prowadzenie indywidualnego przypadku a case management: analiza teoretyczna | PDF (English) |
| Mariola Mirowska | 126-140 |
| Реалізація політики з реформування освіти та запровадження концепції «Нова українська школа» у ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» | |
| Вікторія Сидоренко | 141-158 |
| Педагогічна діяльність як вагомий чинник розвитку організаційної культури керівника закладу освіти | |
| Ганна Тимошко | 159-175 |
| Розвиток здоров’язбережувальної компетентності вчителя фізичної культури: патопедагогічний аспект | |
| Василь Федорець | 176-216 |
| Формування морально-духовних цінностей майбутніх психологів у процесі фахової підготовки | |
| Олена Шолох | 217-230 |
ISSN: 2218-7650