Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
Соціально-психологічні особливості базових переконань фахівців з соціальної роботи у контексті їх професійно-особистісного становлення | |
Валентина Балахтар | 9-21 |
Особистісний розвиток дитини-сироти: діагностика деприваційних уражень | |
Галина Бевз | 22-34 |
Соціальна толерантність старшокласників як індикатор їхньої соціальної компетентності | |
Ірина Бідонько | 35-48 |
Зміст і структура психоемоційного стану жінок у пренатальний та постнатальний періоди | |
Оксана Ємець | 49-64 |
Особливості самоефективності керівників закладів професійно-технічної освіти як психологічного чинника успішності їхньої професійної діяльності | |
Світлана Казакова | 65-77 |
психологічні особливості схильності інтелектуально обдарованих підлітків до віктимної поведінки | |
Тетяна Калязіна | 78-91 |
Психологічні чинники особистісної готовності викладача післядипломної педагогічної освіти до професійної діяльності в умовах змін | |
Наталія Левшенюк | 92-107 |
Психологічний супровід становлення професійного самовизначення здобувачів професійно-технічної освіти | |
Ольга Радченко | 108-120 |
Особливості формування мотиваційної сфери навчання підлітків | |
Тетяна Чаусова | 121-134 |
ISSN: 2522-9931