Соціальна толерантність старшокласників як індикатор їхньої соціальної компетентності
Анотація
Ключові слова
Повний текст:
PDFПосилання
Нова українська школа: концептуальні засади реформування середньої школи. [Електронний ресурс]. Доступно:
https://www.kmu.gov.ua/storage/app/media/reforms/ukrainska-shkola-compressed.pdf.
В. А. Ковальчук. «Соціальна компетентність вчителя: проблема визначення», Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Серія: «Психолого-педагогічні науки», № 4, ч. 1, с. 54–57, 2002.
М. В. Савчин, та Л. П. Василенко, Вікова психологія. Київ, Україна: Академвидав, 2005.
Р. В. Павелків. Вікова психологія. Київ, Україна: Кондор, 2011.
В. С. Мухина. Лишенные родительского попечительства. Москва, Россия: Просвещение, 1991.
Л. С. Тарасюк. «Проблема культури толерантності в сучасному суспільстві», Гуманітарний часопис, № 1, с. 39–44, 2013.
Ф. С. Бацевич. Толерантність як соціокультурний феномен: світоглядно-методологічний аспект; В. П. Мельника, Ред.; Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка. Львів, Україна: ЛНУ ім. Івана Франка, 2012.
С. Д. Щеколдина, Тренинг толерантности. Москва, Россия: Ось-89, 2004.
О. В. Хижняк. «Соціальне призначення толерантності», Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент, Вип. 3, с. 41–55, 2010.
С. І. Данилейко. «Шляхи формування соціальної компетентності учнів початкової школи», на науковій конференції Соціум. Наука. Культурa. [Електронний ресурс]. Доступно: http://intkonf.org/danileyko-si-shlyahiformuvannyasotsialnoyi-kompetentnostiuchnivpochatkovoyishkoli.
В. Шахрай. «Соціальна компетентність особистості в науковій літературі», Соціальні виміри суспільства: зб. наук. пр. Київ, Україна: ІС НАН України, Вип. 11, с. 352–362, 2008.
І. І. Сергієнко, та Т. В. Кубриченко. «Комунікативна толерантність старшокласників у контексті соціально-психологічних чинників освітнього простору», Науковий часопис Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова, Серія 12: Психологічні науки, Вип. 2(47).
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.