Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
Психологічні аспекти соціальної підтримки осіб з проблемами психічного здоров’я | |
Наталія Бондаренко | 5-17 |
Кар’єрні орієнтації керівників освітніх організацій як чинник їхнього суб’єктивного благополуччя | |
Олена Бондарчук | 18-28 |
Модель формування професійної толерантності майбутніх керівників у процесі професійної підготовки (здобуття вищої освіти) | |
Олександра Брюховецька | 29-41 |
School climate and culture | PDF (English) |
Małgorzata Wyżlic | 42-49 |
Модель психологічної готовності юнаків до подолання кризових ситуацій | |
Юлія Кримлова | 50-60 |
Психологічні особливості особистісного потенціалу подолання професійних криз керівниками загальноосвітніх навчальних закладів | |
Алла Москальова | 61-75 |
Внутрішні передумови проявлення віктимної поведінки у підлітковому віці | |
Владислав Папуша | 76-86 |
Психологічні чиннники формування професійної компетентності майбутніх психологів | |
Наталія Перегончук | 87-97 |
Методика дослідження гендерної толерантності педагогічних працівників | |
Віталія Полякова | 98-108 |
Професійна «Я-концепція» майбутнього фахівця економічного профілю | |
Олена Прокопенко | 109-124 |
Моделювання ефективних чинників та умов для успішного здійснення професійної ідентичності студентів | |
Тамара Соломка | 125-137 |
Методика дослідження особливостей формування толерантності до невизначеності у майбутніх психологів | |
Світлана Хілько | 138-151 |
Емпіричне дослідження стереотипів у діяльності вчителя | Без заголовку |
Оксана Давидова | 16-25 |
Інноваційна діяльність педагога професійної школи | Без заголовку |
Світлана Заславська | 26-34 |
Особливості завпровадження системи проектного управління освітнім процесом в умовах післядипломної педагогічної освіти | Без заголовку |
Валерій Киричук | 35-51 |
Визначення структури здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів хімії | Без заголовку |
Євгенія Кочерга | 52-61 |
Науково-педагогічна та громадсько-просвітницька діяльність Володимира Фавра | Без заголовку |
Тетяна Лутаєва | 73-86 |
ISSN: 2522-9931