Нові соціально-економічні та політичні взаємини, які складаються в Україні, суттєво впливають на всі сфери життя, зокрема й на освіту. Освіта, передусім, різноаспектно впливає на процеси життєдіяльності держави. Один із пріоритетів – забезпечення якості освіти. Особливу увагу також приділено питанням соціально-психологічних особливостей розвитку післядипломної освіти в умовах суспільно-економічних трансформацій. У збірнику розглядаються саме такі проблеми. Представлено також результати дослідження аспектів становлення й розвитку у різних сферах життєдіяльності, зокрема в освітньому процесі. Збірник становить інтерес для керівників закладів освіти, методистів, державних службовців і науковців, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
| Психологічні аспекти соціальної підтримки осіб з проблемами психічного здоров’я | |
| Наталія Бондаренко | 5-17 |
| Кар’єрні орієнтації керівників освітніх організацій як чинник їхнього суб’єктивного благополуччя | |
| Олена Бондарчук | 18-28 |
| Модель формування професійної толерантності майбутніх керівників у процесі професійної підготовки (здобуття вищої освіти) | |
| Олександра Брюховецька | 29-41 |
| School climate and culture | PDF (English) |
| Małgorzata Wyżlic | 42-49 |
| Модель психологічної готовності юнаків до подолання кризових ситуацій | |
| Юлія Кримлова | 50-60 |
| Психологічні особливості особистісного потенціалу подолання професійних криз керівниками загальноосвітніх навчальних закладів | |
| Алла Москальова | 61-75 |
| Внутрішні передумови проявлення віктимної поведінки у підлітковому віці | |
| Владислав Папуша | 76-86 |
| Психологічні чиннники формування професійної компетентності майбутніх психологів | |
| Наталія Перегончук | 87-97 |
| Методика дослідження гендерної толерантності педагогічних працівників | |
| Віталія Полякова | 98-108 |
| Професійна «Я-концепція» майбутнього фахівця економічного профілю | |
| Олена Прокопенко | 109-124 |
| Моделювання ефективних чинників та умов для успішного здійснення професійної ідентичності студентів | |
| Тамара Соломка | 125-137 |
| Методика дослідження особливостей формування толерантності до невизначеності у майбутніх психологів | |
| Світлана Хілько | 138-151 |
| Емпіричне дослідження стереотипів у діяльності вчителя | Без заголовку |
| Оксана Давидова | 16-25 |
| Інноваційна діяльність педагога професійної школи | Без заголовку |
| Світлана Заславська | 26-34 |
| Особливості завпровадження системи проектного управління освітнім процесом в умовах післядипломної педагогічної освіти | Без заголовку |
| Валерій Киричук | 35-51 |
| Визначення структури здоров’язбережувальної компетентності майбутніх вчителів хімії | Без заголовку |
| Євгенія Кочерга | 52-61 |
| Науково-педагогічна та громадсько-просвітницька діяльність Володимира Фавра | Без заголовку |
| Тетяна Лутаєва | 73-86 |
ISSN: 2522-9931