Особливості завпровадження системи проектного управління освітнім процесом в умовах післядипломної педагогічної освіти

Валерій Киричук

Анотація


Окреслюється актуальність і суть проектного управління навчально-виховним процесом у системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів. підвищення ефективності навчально-виховного процесу в закладах освіти можливе за умови упровадження в практику роботи загальноосвітніх навчальних закладів системи проектного управління освітнім процесом у взаємодії всіх його учасників

Ключові слова


психолого-медико-педагогічне проектування особистісного розвитку учня; психолого-педагогічна діагностика; комплексний аналіз; прогнозування; задачі особистісного розвитку; програмування; планування; корекція; самокорекція

Повний текст:

Без заголовку

Посилання


Антонюк О. В. Проектирование. Некоторые методические аспекты / О. В. Антонюк. — Минск, 1987.

Бех І. Д. Виховання особистості: у 2 кн. / І. Д. Бех. — К. : Либідь, 2003. — Кн. 2: Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади. — 342 с.

Бех І. Д. Особистісно зорієнтоване виховання: наук.-метод. посіб. / І. Д. Бех. — К. : ІЗМН, 1998. — 204 с.

Карамушка Л. М. Психологія управління закладами середньої освіти : монографія / Л. М. Карамушка. —К. : Ніка-Центр, 2000. — 332 с.

Карамушка Л. М. Психологічні основи управління змінами в освітніх організаціях: навч.-метод. посіб. / Л. М. Карамушка. — Біла Церква : КОІПОПК, 2008. — 76 с.

Киричук В. О. Управління особистісним розвитком учнів засобами психолого-педагогічного проектування // Вісник післядипломної освіти : зб. наук. пр. ; В. В. Олійник (голов. ред.) [та ін.]. — К. : Геопринт, 2007. — Вип. 6. — 272 с.

Киричук В. О. Психолого-педагогічне проектування особистісного розвитку учня // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика : зб. наук. пр. — К. : Ін-т обдарованої дитини, 2008. — Вип. 1. — 286 с.

Киричук В. О. Проектування особистісного розвитку та супроводу обдарованих учнів / В. О. Киричук // Обдаровані діти – інтелектуальний потенціал держави : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (22–23 верес. 2009 р.). — Ласпі, 2009. — 87 с.

Киричук О. В. Духовно-катарсична активність особистості: сутність, функції, педагогічне стимулювання / О. В. Киричук // Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992–2002 : зб. наук. пр. до 10-річчя АПН України ; Академія пед. наук України. — Х. : ОВС, 2002. — Ч. 1. — 640 с. — С. 527–537.

Киричук О. В. Спілкування в класному колективі як об’єкт педагогічного управління: дис. д-ра пед. наук / О. В. Киричук. — К., 1974.

Киричук О. В. Основи психології: підруч. / О. В. Киричук, В. А. Роменець, В. О. Татенко ; за заг. ред. О. В. Киричука, В. А. Роменця. – Вид. 6-те, стереотип. — К. : Либідь, 2006. — 632 с.

Киричук О. В. Психологія особистості апліканта в контексті суб’єктно-вчинкової парадигми / О. В. Киричук // Педагогічна і психологічна наука в Україні : зб. наук. пр. до 15-річчя АПН України: у 5 т. / Т. 3. Психологія, вікова фізіологія, дефектологія. — К. : Пед. думка, 2007. — С. 21–29.

Киричук В. О. Метаморфози духу. До питання про предмет гуманітарної психології / В. О. Киричук, З. С. Карпенко // Педагогіка і психологія.— 1994. — 34. — С. 3–8.

Киричук О. В. Педагогічна система школи як об’єкт психології управління / В. О. Киричук // Управління національною освітою в умовах становлення і розвитку української державності : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (28–30 жовт. 1998 р.). — К. : МО України, АПН України, ДАККО, ІЗМН, 1998. — 335 с. — С. 162–164.

Коберник О. М. Проектування навчально-виховного процесу: управлінський аспект / О. М. Коберник // Освіта і управління. — 1997. — Т. 1. — № 4.

Коломинский Я. Л. Психология взаимоотношений в малых группах / Я. Л. Коломинский. — Минск, 1976.

Кремень В. Г. Система освіти України: сучасні тенденції і перспективи / В. Г. Кремень // Професійна освіта: педагогіка і психологія ; за заг. ред. І. Зязюна, Н. Ничкало, Т. Левовицького, І. Вільш. — К. : Ченстохова, 2000. — Вип. 2. — 273 с.

Психологія особистості: словник-довідник / за ред. П. П. Горностая, Т. М. Титаренко. — К. : Рута, 2001. — 320 с. — С. 146.

Татенко В. О. Суб’єктно-вчинкова парадигма в сучасній психології / В. О. Татенко // Людина. Суб’єкт. Вчинок: філософсько-психологічні студії ; за заг. ред. В. О. Татенка. — К. : Либідь, 2006. — 360 с.

Тощенко Ж. Т. Социология: общий курс: учеб. пособие / Ж. Т. Тощенко. — М. : ЮРАЙТ, 2001. — 527 с.

Франкл В. Человек в поисках смысла: сборник / пер. с англ. ; общ. ред. Л. Я. Гофмана, Д. А. Леонтьева. — М. : Прогресс, 1990. — 368 с. — С. 119–120.

goo.gl/a5Dd8P


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.