Методика дослідження гендерної толерантності педагогічних працівників

Віталія Полякова

Анотація


Стаття висвітлює методику дослідження гендерної толерантності педагогічних працівників. Виділено проблеми розвитку гендерної толерантності педагогічних працівників. Представлено методичну базу емпіричного дослідження для визначення на цій основі рівнів та компонентів гендерної толерантності педагогічних працівників.


Ключові слова


педагогічні працівники; ґендер; толерантність; гендерна толерантність

Повний текст:

PDF

Посилання


Бем С. Линзы гендера: трансформация взглядов на проблему неравенства полов / C. Беем ; пер. с англ. — М. : РОССПЭН, 2004. — 336 с.

Бондарчук О. І. Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності : монографія / О. І. Бондарчук. — К. : Наук. світ, 2008. — 318 с.

Ð“ÐµÐ½Ð´ÐµÑ€Ð½Ð°Ñ Ð¿ÑихологиÑ: практикум / под ред. Ð?. С. Клециной. – 2-е изд. — СПб. : Питер, 2009. — 496 Ñ.: ил. — (Ð¡ÐµÑ€Ð¸Ñ Â«ÐŸÑ€Ð°ÐºÑ‚Ð¸ÐºÑƒÐ¼Â»).

Гендерна освіта у процесі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів : навчальний модуль для слухачів очно-дистанційної форми навчання в системі післядипломної педагогічної освіти / О. І. Бондарчук, Л. М. Ващенко, О. О. Нежинська ; НАПН України, Ун-т менедж. освіти. — К., 2011. — 100 с.

Говорун Т. В. Ґендерна психологія: навч. посіб. / Т. В. Говорун, О. М. Кікінежді. — К. : Академія, 2004. — 308 с.

Пантилеев С. Р. Методика исследования самоотношения / С. Р. Пантилеев. — М. : Смысл, 1993. — 32 с.

Підготовка працівників психологічної служби до професійної діяльності на засадах ґендерної рівності: спецкурс для слухачів очно-дистанційної форми навчання в системі післядипломної пед. освіти / О. І. Бондарчук, О. О. Нежинська ; НАПН України, Ун-т менедж. освіти. — К., 2013. — 40 с.

Практикум по психологии менеджмента и профессиональной деятельности / под ред. Г. С. Никифорова, М. А. Дмитриевой, В. М. Снеткова. — СПб. : Речь, 2001. — С. 276–282.

Психологія особистості: теорія і дослідження / Лоуренс А. Первин, Олівер П. Джон. — М., 2001. — 607 с.

Радченко К. В. Особливості гендерних стереотипів українських педагогів, залежно від рівня стереотипності сучасних мас-медіа / К. В. Радченко // Медіаосвіта в Україні: наукова рефлексія викликів, практик, перспектив : зб. ст. методологічного семінару (3 квітня 2013 р.). — К. : НАПН України, Ін-т соц. і політ. психології, 2013. — С. 301–312.

Сонин В. А. Психодиагностическое познание профессиональной деятельности / В. А. Со нин. — СПб., 2004. — С. 216–218.

Технології роботи організаційних психологів: навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. та слухачів ін-тів післядипломної освіти / за наук. ред. Л. М. Карамушки. — К. : Фірма «ІНКОС», 2005. — 366 с.

Шмелев Ð. Г. Введение в ÑкÑпериментальную пÑихоÑемантику: теоретико-методологичеÑкие оÑÐ½Ð¾Ð²Ð°Ð½Ð¸Ñ Ð¸ пÑиходиагноÑтичеÑкие возможноÑти / Ð. Г. Шмелев. — Ðœ. : Ð?зд-во МоÑк. ун-та, 1983. — 156 Ñ.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.