Модель формування професійної толерантності майбутніх керівників у процесі професійної підготовки (здобуття вищої освіти)

Олександра Брюховецька

Анотація


У статті обґрунтовано актуальність формування професійної толерантності майбутніх керівників у системі вищої освіти, оскільки однією з основних її цілей є розвиток особистості майбутнього фахівця. Визначено організаційно-психологічні умови формування професійної толерантності майбутніх керівників під час навчання у вищих навчальних закладах. Представлено модель формування професійної толерантності майбутніх керівників у процесі професійної підготовки (здобуття вищої освіти) та охарактеризовано її складові.


Ключові слова


формування професійної толерантності; організаційно-психологічні умови формування професійної толерантності; модель формування професійної толерантності майбутніх керівників

Повний текст:

PDF

Посилання


Бондарчук О. І. Соціально-психологічні основи особистісного розвитку керівників загальноосвітніх навчальних закладів у професійній діяльності : монографія / О. І. Бондарчук. — К. : Наук. світ, 2008. — 318 с.

Даниленко Л. І. Менеджмент інновацій в освіті / Л. І. Даниленко. — К. : Шкільний світ, 2007. — 120 с.

Делянченко В. М. Педагогічна модель процесу формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів / В. М. Делянченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету. –– Вип. 22. — С. 39–43. — (Серія «Педагогіка, соціальна робота»).

Єльникова Г. В. Наукові основи розвитку управління загальною середньою освітою в регіоні : монографія / Г. В. Єльникова. — К. : ДАККО, 1999. — 303 с.

Карамушка Л. М. Психологія управління закладами середньої освіти : монографія / Л. М. Карамушка. — К. : Ніка-Центр, 2000. — 332 с.

Коломінський Н. Л. Психологія менеджменту в освіті: соціально-психологічний аспект : монографія / Н. Л. Коломінський. — К. : МАУП, 2000. — 286 с.

Королюк С. В. Розвиток управлінської культури керівника загальноосвітнього навчального закладу : монографія / С. В. Королюк. — Полтава, 2007. — 168 с.

Маслов В. І. Наукові основи та технології компетентного управління загальноосвітнім навчальним закладом : монографія / В. І. Маслов, О. С. Боднар, К. В. Гораш. — Тернопіль, 2012. — 320 с.

Орбан-Лембрик Л. Толерантність як основа адекватних взаємин у полікультурному світі / Л. Орбан-Лембрик // Соціальна психологія. — 2008. — № 4. — С. 73–85.

Островерхова Н. І. Моделювання в управлінській діяльності директора / Н. І. Островерхова // Директор школи. — 1999. — № 8/9. — С. 28–34.

Тимошко Г. М. Організаційна культура керівника загальноосвітнього навчального закладу: теорія і практика : монографія / Г. М. Тимошко. — Ніжин : Видавець ПП Лисенко М., 2014. — 596 с.

Федотов Ð. Ð’. Моделирование в управлении вузом / Ð. Ð’. Федотов. — Л. : Ð?зд-во Ленинград. ун-та, 1985. — 120 Ñ.

Шакуров Р. Х. Социально-психологические основы управления : руководитель и педагогический коллектив / Р. Х. Шакуров. — М. : Просвещение, 1990. — 208 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.