освітні, педагогічні науки; дошкільна освіта; початкова освіта; середня освіта (за предметними спеціальностями); професійна освіта (за спеціалізаціями); спеціальна освіта

Том 34, № 63 (2025)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки».

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти.

для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Статті

Цифрова гуманітаристика у викладанні загальнофахових дисциплін вищої освіти: західний досвід інтеграції та українська модель адаптивної інновації в умовах кризи PDF
Алла Вініченко 12-28
Characteristics of ethnocultural trends in the development of the content of school education in the context of changing educational paradigms PDF (English)
Hanna Vyshevska 29-44
Development of cognitive activity of primary school students through didactic games PDF (English)
Shahla Hasanova 45-61
Regularities and principles in the preparation of future preschool teachers for inclusive practices PDF (English)
Nabat Gahramanova 62-78
Models of marketing activities in higher pedagogical educational institutions PDF (English)
Aytan Guliyeva 79-95
Модель управління розвитком цифрової компетентності керівників закладів загальної середньої освіти PDF
Ольга Золочевська, Гаррет Бодом 96-114
Gender-sensitive organization of the teaching and educational process in secondary schools PDF (English)
Ilaha Isgandarova 115-132
The impact of digital technologies on children with learning difficulties PDF (English)
Ayshan Mammadova 133-149
Project culture of students – future teachers PDF (English)
Arzu Melikova-Iskenderzade 150-164
The global influence of English: the influence of vocabulary on the languages of the world PDF (English)
Gunay Muslumova 165-179
Implementation of information and communication technologies in mathematics teaching and its role in interactive learning PDF (English)
Jamala Nabiyeva 180-197
Оцінювання професійних компетенцій ІТ-фахівців за методом 360: концептуальний підхід та практичне застосування PDF
Максим Олейко 198-215
Ставлення викладачів до використання студентами педагогічних спеціальностей нейромережевих технологій у навчанні PDF
Олена Пехота, Сергій Бєляєв, Ірина Дарманська 216-241
Моделювання місця штучного інтелекту в педагогічній системі (за результатами опитування студентів) PDF
Олена Пехота, Олена Купенко 242-255
The influence of homework in mathematics teaching on the independent activity of primary school pupils PDF (English)
Sabina Seyidli 256-271
Формування духовних цінностей у майбутніх фахівців в умовах війни PDF
Ірина Сіданіч 272-290
Application of the 5E model in the teaching of Azerbaijani geography and its comparative analysis based on international experience PDF (English)
Aytaj Taghiyeva 291-310


ISSN: 3041-184X