У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.
Зміст
| Гармонізація відносин університет-студент засобами позанавчальної соціальної активності фахівців соціономічних професій | |
| Катерина Аверіна | 10-28 |
| Авторитет керівника школи та його вплив на педагогічний колектив | |
| Василь Базелюк, Анастасія Артюшенко | 29-43 |
| Дизайн та аналіз результатів експерименту з впровадження методичної системи формування підприємницької культури | |
| Олександр Верітов | 44-65 |
| Проєктування електронних навчальних курсів на основі типового MOODLE-курсу університету | |
| Ірина Мінтій, Світлана Шокалюк, Світлана Литвинова, Ольга Пінчук | 66-84 |
| Структура готовності майбутніх соціальних працівників до педагогічної взаємодії | |
| Сергій Михнюк | 85-105 |
| Інноваційні практики вдосконалення розвитку управлінської компетентності керівника закладу освіти | |
| Оксана Оксенюк, Олена Шевчук | 106-122 |
ISSN: 2218-7650