Том 14, № 43 (2020)

Вісник післядипломної освіти: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». Категорія «Б»

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми загальної і професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретичних і методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних і науково-педагогічних працівників, керівників закладів вищої освіти, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти.

Зміст

Гармонізація відносин університет-студент засобами позанавчальної соціальної активності фахівців соціономічних професій PDF
Катерина Аверіна 10-28
Авторитет керівника школи та його вплив на педагогічний колектив PDF
Василь Базелюк, Анастасія Артюшенко 29-43
Дизайн та аналіз результатів експерименту з впровадження методичної системи формування підприємницької культури PDF
Олександр Верітов 44-65
Проєктування електронних навчальних курсів на основі типового MOODLE-курсу університету PDF
Ірина Мінтій, Світлана Шокалюк, Світлана Литвинова, Ольга Пінчук 66-84
Структура готовності майбутніх соціальних працівників до педагогічної взаємодії PDF
Сергій Михнюк 85-105
Інноваційні практики вдосконалення розвитку управлінської компетентності керівника закладу освіти PDF
Оксана Оксенюк, Олена Шевчук 106-122


ISSN: 2218-7650