Том 1, № 30 (2016)

Вісник післядипломної освіти: зб. наук. пр. Серія «Соціальні та поведінкові науки». Психологія, економіка, держ. управ.

У збірнику висвітлюються актуальні проблеми педагогіки і психології професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних працівників вищої школи, керівників вищих навчальних закладів, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти, практичних психологів.

Зміст

Professional deformations of heads of educational organizations: content and ways of their prevention PDF (English)
Olena Bondarchuk 6-14
Становлення підлітка в умовах трансформаційного періоду PDF
Анжела Гельбак 15-26
Концептуальні підходи до дослідження перфекціонізму особистості PDF
Тамара Грубі 27-39
Специфіка педагогічної діяльності вчителя PDF
Оксана Давидова 40-55
Психологічна культура як інтегративна характеристика особистості та запорука розвитку творчого мислення у підлітків PDF
Ірина Євстаф’єва 56-67
Ґендерні особливості прояву професійної моральності підприємцями PDF
Марія Кононець 68-79
Rediscovery of emdr: integration into an ecopsychological perspective PDF (English)
Pavel Lushyn 80-84
Гендерно-вікові та організаційно-професійні особливості схильності студентської молоді до аутоагресивної поведінки PDF
Олена Мусаелян 85-98
Особливості очікувань студентів у системі післядипломної освіти PDF
Світлана Руденко 99-109
Діагностика умов навчання в університеті PDF
Ірина Сняданко 110-121
Експлікація особистісних якостей студентів у процесі професійної самоідентифікації PDF
Тамара Соломка 122-131


ISSN: 2522-9931