У збірнику висвітлюються актуальні проблеми педагогіки і психології професійної освіти. Представлено результати досліджень з історії педагогіки, методології освіти, теоретико-методичних аспектів навчання та виховання, формування професійних компетентностей фахівців у галузі освіти, психології особистісного розвитку, підвищення якості освіти. Для науковців, педагогічних працівників вищої школи, керівників вищих навчальних закладів, методистів, викладачів і слухачів закладів післядипломної освіти, практичних психологів.
Зміст
Professional deformations of heads of educational organizations: content and ways of their prevention | PDF (English) |
Olena Bondarchuk | 6-14 |
Становлення підлітка в умовах трансформаційного періоду | |
Анжела Гельбак | 15-26 |
Концептуальні підходи до дослідження перфекціонізму особистості | |
Тамара Грубі | 27-39 |
Специфіка педагогічної діяльності вчителя | |
Оксана Давидова | 40-55 |
Психологічна культура як інтегративна характеристика особистості та запорука розвитку творчого мислення у підлітків | |
Ірина Євстаф’єва | 56-67 |
Ґендерні особливості прояву професійної моральності підприємцями | |
Марія Кононець | 68-79 |
Rediscovery of emdr: integration into an ecopsychological perspective | PDF (English) |
Pavel Lushyn | 80-84 |
Гендерно-вікові та організаційно-професійні особливості схильності студентської молоді до аутоагресивної поведінки | |
Олена Мусаелян | 85-98 |
Особливості очікувань студентів у системі післядипломної освіти | |
Світлана Руденко | 99-109 |
Діагностика умов навчання в університеті | |
Ірина Сняданко | 110-121 |
Експлікація особистісних якостей студентів у процесі професійної самоідентифікації | |
Тамара Соломка | 122-131 |
ISSN: 2522-9931